Erkekler Tarih Boyunca Hep mi Kadınlardan Üstündü?

Erkekler tarih boyunca hep mi kadınlardan üstündü?

Erkekler zayıflıklarını kapatmak için bez parçası kullanırken kadınlar savaşmadığı için kullanmıyordu.
Erkekler zayıflıklarını kapatmak için bez parçası kullanırken kadınlar savaşmadığı için kullanmıyordu.

İlk çağlarda kadınların doğurganlık özelliğinden dolayı kadınlara tanrıça olarak bakılıyordu erkekler avlanıp avlandıklarını kadınlara sunardı kadın ise birini seçer ve diğerlerini aç kalma ihtimaline karşı çevresinde tutardı. Kadınları tasvir eden renk mavi(gücü simgelerken) erkekler için pembe renk kullanırdı.

Ataerkil sisteme nasıl geçildi?

Erkekler Tarih Boyunca Hep mi Kadınlardan Üstündü?

Fiziksel gücün hayatta kalmak için önemi artınca ataerkil sistem kadının seçimlerini yapması kendisi tarafından değil ailesi tarafından uygun erkeğin seçilmesiyle ataerkil sisteme geçildi. Kadın güzel olmaya erkek ise başarılı olmaya zorlandı. Güçlü iyi avlanan sert erkekler ürerken efemine erkekler elenmeye başladı. Sanayi devrimine kadar fiziksel güç sayesinde hayatta kalma içgüdüsüyle güçlü olanın yanında yer alındı.

Future is female (gelecek kadındır)

Erkekler Tarih Boyunca Hep mi Kadınlardan Üstündü?

Peki bu söz altı boş bir söz mü? Bana kalırsa oldukça dolu. Artık günümüzde güç fiziksel değil. Yeni güç paradadır.

Kadınlarsa artık daha bilinçli bir erkeği de kadını da yetiştiren bir kadındır. Kadınların günümüzde sosyal medyadaki gücü erkeklerden çok daha büyük. Gelişen dünyaya kadınlar daha kolay uyum sağlarken erkekler bunu sağlayamıyor. Güçsüzleşen erkek çirkinleşip şiddete başvuruyor. Hep beraber üzülüp kahroluyoruz fakat sancılı geçiş süreci olsa da kimse kadınların toplumdaki yerine el süremeyecek ve en sonunda hakkettiğimiz eşitliği alacağız. Yakın zaman sonra üremek için erkeğe gerek kalmayacak. Erkeklerin kadınlara ihtiyacı artarken kadınların ihtiyacı azalacak. Kadın olmak herzaman gurur vericidir. Aklınızdan çıkarmayın.

Erkekler Tarih Boyunca Hep mi Kadınlardan Üstündü?
Cevapla