Köpeğin yakışıklısı olur mu demeyin. Konu, bu köpekse olur. Doberman cinsi bu köpek sosyal medya da oldukça ilgi görüyor. Zaten kendisi de ünlü bir köpek. İnanması zor ama Instagram'da 70 bine yakın takipçisi var. Bakar mısınız lütfen? Asalet, duruş, karizma, bakış. Güzellik adına ne varsa var. Aynı zamanda korku salan bir tarafı da var ki hissetmemek mümkün değil. Bugün, sosyal medyada bu asil ve bence 'Yakışıklı' doberman köpek için yazılıp çizilenlerin en komik olanlarına bir göz atalım dedim.
İnsanın görür görmez bırakın 'Gel kuçu kuçu' demeyi, 'Eyvallah abi. Bir isteğin var mı?' diye sorma moduna sokan bu asalet timsali, korku ve saygı salan köpeğimize nasıl sesleniriz sorusuna verilmiş en komik yanıtlarla, birkaç eğlenceli dakika başlıyor.

İstisnasız herkesin aynı fikirde olduğu bir konu var ki o da bu köpeğe 'Koş oğlum. Gehh kuçu kuçu denmez' olup yanıtlar en yaratıcı haliyle sıralanıyor
Peki ne denir;
v.l.k.n_y.s.l
"Buyurmaz mısınız efendim"
ahmettuludag.01 isimli kullanıcı da işi bir adım öteye götürmüş
"O zaman kim kimin köpeği diye tartışma konusu açılır."
"Çukura başrol oyuncu olarak da girebilir yani öyle bir tip var."

Bir başkası da;
ddngzz
"Köpek olan benim sanırım bu mösyö falan" derken, şimdiki cevap beni gülme krizine soktu.
nehir.aysima
"Bizim okuldaki müdür yardımcısına benziyor" müdür yardımcısını merak edenler el kaldırsın. :)
e.clk1
"Benden yakışıklı" demiş. :)
sarinma38
"Çukura başrol oyuncu olarak da girebilir yani öyle bir tip var."
"Polat Alemdar tipi var yakışıklıda" diyen kullanıcıya katılanlar?

mstcglyn
"Her an viskisine tek buz atıp; purosundan bir nefes alacakmış gibi duruyor..." derken hiç de abartmamış doğrusu. Bir başka kullanıcı da cevabıyla yine gülme krizine soktu.
sevilmey3n
"Köpek benden ciddi duruyor Allah çarpsın.." :)
İnsanlar oldukça yaratıcı olduklarını köpeğimizi başkalarına benzeterek gösteriyorlar. Bakın kime benzetmiş.
muzikkutulu
"Polat Alemdar tipi var yakışıklıda" Benziyor mu sizce de. ? :)
"Aaa Doğuş sandım"

sinemmkrcyaman
"Aaa Doğuş sandım." demiş.Sizi bilmem ama ben pek benzetemedim de. :)
senlerdenece
"Mama falan yemez bu antrikot yer zeytinyağında marine edilmiş falan hem de"
diyerek bu asil köpeğin ne derece karizma olduğuna vurgu yapsa da bir başka kullanıcı da Bir Zamanlar Çukurova dizisinden Yılmaz Akkaya karakterine benzetmiş. Yani oyuncu Uğur Güneş.
cgdmaltnl
"Maço erkekler - temsili"
"Ben Bir zamanlar Çukurova'daki Yılmaz'a benzettim"

hilalbekar_
"Ben Bir zamanlar Çukurova'da ki Yılmaz'a benzettim.. Kötü bir anlam anlaşılmasın ama.."
Bir başka kullanıcı ise yine çok komik bir yorumda bulunmuş.
okkanil
"Kadın olsam verirdim yani asalete bakar mısınız?"
kocminekoc
"Hav de vuralım abi"
"Ömrümde bu kadar karizmatik bir insan bile görmedim"

demetndy
"Ömrümde bu kadar karizmatik bir insan bile görmedim"
serkanntamer
"Durun siz zahmet etmeyin ben geleyim"
"David Backham'a benziyor dayı.."

Anımsattığı doğrudur;
u.kocewski
"David Backham'a benziyor dayı.."
latifenurdemir
"Valla abim hayırlı işler der yandan yandan kaçarım vesselam "
ensaremiri
"Parti kur oy verelim"
"Abi sen zahmet etme arabayla bırakırım gideceğin yere"

moritugba
"Bence çok minnoş bir kalbi olabilir. Hiç de korktuğumuz gibi çıkmayabilir. Görünenin ardına bakmalıyız" diyen bu (benim gibi) Polyanna ruhlu kullanıcı oldukça iyimser davranmış yorumunda.
berke_erkin
"Sokakta görsem besmeleye başlarım"
azize4943
"Tek başına Mafya."
"Niye Burak Özçivit gibi bakıyo la bu"

ihlasalcayir
"Niye Burak Özçivit gibi bakıyo la bu" Sanırım en benzeyen Burak Özçivit olmuş. :)
agbaglantisi
"Kiz düşürür manita yapar insan türünden"
gokhangokoren
"Bunu sokakta görsem saygıdan yolumu değiştiririm"
"Burası Bağcılar welcome to cehennem oturuşu bildiğin.."

d.petrichor.d
"Burası Bağcılar welcome to cehennem" oturuşu bildiğin.."
cllerdm
"Köpek bile benden yakışıklı"
bkartall1
"Sen dur biz gelelim abi ne demek tasma tak gezdir hav hav"
"Ya köpeğe bakınca aklıma İbrahim Çelikkol geliyor karizmaya bak"

ipek_erdogann
"Ya köpeğe bakınca aklıma geliyor karizmaya bak"
birol.sisman
"Siz onun değil o sizin sahibiniz olur"
handoliin
"Ben havlarım bunun yerine"
"Gözleri Putin'in gözleri gibi"

mcan.tasdemir
"Gözleri Putin'in gözleri gibi"
erturk.oncu.5
"Dayı oğlu müsaitsen yanına gelebilir miyiz:) Bir yardımın gerekiyor da denilir anca
eyphnmks"
omrfrkkrky
"Bu köpeğe hiç bir şey denmez görüldüğü ilk yerde arkaya bakmadan kaçılır."
"Selamun aleyküm desen aleyküm selam der bu"

enginn_
"Selamu naleyküm desen aleyküm selam der bu"
Benim benzettiğim kişi ise; Jan Claude Van Damme

Sahi Jan Claude Van Damme demişken geçmiş zamanlardaki bir 'Bence' yazım için hazırladığım bu eğlenceli klip geldi aklıma. Ve bu eğlenceli dakikaları bununla bitirmek istedim.
Saygıdeğer köpek beyin kendisine ait Instagram sahifesi;
Sevgiyle.. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar