İnternette dönen üzgün bir kedi vardı, Luhu. Bu da onun köpek versiyonu. :)
Bu köpek üzgün görünüyor, çünkü kaşlara benzeyen lekeleri var! Adı da Bayan Kaş. :)

Köpekler her daim tatlıyken, böyle bir görüntüyle o tatlılığın zirvesine çıkmış.

Ama görüntüsüne aldırmayın, aslında çok mu çok mutlu bir köpek! Sahibiyle oldukça eğleniyor aslında.

Tartıya çıkınca ben de böyle oluyorum, yalan yok.

Bu köpeğe bakınca insanın ağlayası gelir. Benim gözlerim doldu bile... Kim üzdü seni Bağğyan? :(

Al canımı da kurtulayım der gibi bakmıyor mu? Tarlası yanmış köylü gibi...

Bunun bir yaramazlık yaptığını düşünün, kim kızabilir? Oturur beraber parçalarız koltuğu.

Arkadaşı da var, onun da gözleri dolmuş gibi. Kimse dayanamıyor o "yavru köpek bakışına" tabii.

Evet spor ayakkabılara alışmış biri olarak topuklu giydiğimde ben de böyle oluyorum. Yaşasın spor ayakkabılarım! <3

Bu fotoğrafa yorum dahi yapmak istemiyorum, biraz daha bakarsam gülerken ağlamaya başlarım.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar