"Ben de Toplumda Yer Edinmek, Saygın Biri Olmak İstiyorum" Diyorsan Neler Yapabilirsin?

Merhaba şeker yürekli dostlarım. 😍😎 Herkes nasıl umarım çok iyidir. Zaman geldi çattı, belirli bir süreden sonra insanlar bizi çok şaşırtıyor artık nereden nereye geldi nasıl oldu diye aslında bunları sizler de yapabilirsiniz. Zaman, zaman bunu yapabileceğinize inanın. Yeter ki sen yeter ki iste ya! Onlar yapıyor onlar oluyorsa sen neden olamayacaksın. Sonra bir zaman daha geliyor ummadık kişiler nasıl oluyor da bu kadar saygıdeğer insanlara dönüşüyorlar, bir an kendimize beni neden aynı kefeye koymuyorlar dersin ya kendi kendine, bak bu durum nasıl da canını sıkar. Sanırsın ki her şey onlara mübah, herkes onlara tapıyor aslında o senin gözünde öyle herkes sıradan biri parası olan, saygınlığı olan..
Herkese fazla anlam katmayı bırakın bir köşeye ve artık sen ne yapabilirsin onları planlayalım.😊😊

"Laf ağızdan bir kere çıkar" 2 kere düşün bu laf nereye gider sence?

Her zaman doğru konuştuğunu düşünürsün, bazen de düşünmeden konuşursun işte bu dikkatsizlik yüzünden belki insanların sana olan saygısını zaman zaman kaybediyorsun. Ağzından çıkacak cümleyi her zaman 2 kere düşün hatta çok düşün sonuçlarını da düşün. Ağzından çıkacak her yanlış söz karşı tarafa kötü bir izlenim verecek ve insanların sana olan saygısı bir anda eriyip gitmese bari. 😞 Düşünerek konuşmak veya doğru konuşmak mantığın ve saygınlığın ilk simgesidir.

Lafını hiçbir zaman esirgeme! İçinden geldiği gibi ol

Gün gelir kendini şaşırır da birinin arkasından konuşursan hiç olmadık yönde olumsuzluklar ile karşı karşıya gelebilirsin. Hiçbir zaman lafını esirgeme karşı tarafa söyleyeceğin söz düşüncelerinin içinde kalmasın, mümkün olduğunca açık sözlü ol. Kötü manada değil zamanı gelince kötü şeyler de söylenir ama mümkün olduğunca iyi ol sen boş ver kötülük bize göre değil.

Karamsar olmayın, her zaman düşünceniz pozitif olsun. Karamsar olmak bile inananların sizden kaçmasına yeter bile.

Fikir danışmak veya bir başından geçen olayı birinin sana aktardığını düşün. O kişi senden güzel şeyler bekliyor seni seçmiş sana anlatıyor. İnsanları sürekli karamsar düşünceleriniz ile meşgul ederseniz yalnız kalırsınız, saygınlığa dair eser kalmaz. Sizin işiniz inananları pozitif eğitmek ağzınızdan güzel düşünceleri dile getirmek. Topluluk içinde de aynı şekilde, her zaman pozitif olun karamsar olmak her zaman yalnızlığın simgesidir.

Her zaman saygın ve itibarlı kişileri takip edin, mümkün olduğunca çevre edinin.

Uzaktan izlemek doğru yön vermez, saygın ve itibarlı kişiler ile daim iletişim altında olmak ve onların hayatını tanımak çok önemli bir noktadır. Bu şekilde insan içi empatisini ve nasıl yollar sayesinde itibar kazandığını sende öğreneceksin. 😊

Kendinizi sürekli hesaba çekin!

Bugün ne yaptım, ne ettim gibisinden. Zamanı ne kadar verimli kullandığını ne kadarını heba ettiğini gözden geçir. İnsanlar içi iletişimini de gözden geçir, haklı olduğun konular hep kafanın bir köşesinde olsun. Haksız olduğunu düşündüğün konuları da çok net düşün hata yapmaya çalışın.

Son söz!

İnsanlara kendinizi sevdirin, doğru kişileri seçip zor zamanında yanında olun. Parmakla gösterilen biri olmak isterseniz kusurlarınızı görmezden gelin. Kendini mükemmel olarak görme, önemli olan çevrenin görüşü senin değil. Zaman geçtikçe insanlara nasıl bir izlenim veriyorsun, örnek biri olmaya mı çalışıyorsun çok önemli.

Saygıdeğer birinin kaybedecek hiçbir şeyi olmasın, sizler geleceğe güneş gibi doğacaksınız. Okuduğunuz için teşekkür ederim.😍😍

"Ben de Toplumda Yer Edinmek, Saygın Biri Olmak İstiyorum" Diyorsan Neler Yapabilirsin?
Cevapla