Özellikle Pandeminin başladığı bu dönemlerde birçoğumuz evde can sıkıntısından kendimizi kaybedip pasta böreğe merak salıp kilo aldığımız ciddi bir dönemden geçtik :) Ama artık hepsine doyduk ve yaz geldiği için kilo verme zamanı da geldi. Ama kilolarımızı öncelikle sağlığımız için veriyoruz.
1. Öncelikli olarak kendini tanımalısın!

Evet! Ben kimim? Öncelikle bu soruyu sorman lazım kendine... Kimim ben? Ne yiyebilirim, ne içebilirim? Nelerden uzak durmalıyım, neleri tüketmeliyim gibi birçok soruyu kendinde bulman için biraz zamana ihtiyacın var. Bunun için öncelikle kendine zaman vermelisin. Kendini tanımalısın. Kendini, vücudunu tanımazsan, yanlış teşhisler koyarak kendini yanlış yönlendirirsin, o zamanda sonuç hüsran olur.
2.Spor Yapmalısın

Spor yapmadan zayıflayan birçok insan var, evet. Ama bu onlar için geçerli, senin için olamayabilir! Ama asla pes etme, koşmaya üşeniyorsan bile günlük 30-40 dakika yürümeye çalış. En sevdiğin yürüyüş saatlerini belirle, en sevdiğin müzikleri listele ve kulaklığını al yürüyüşe çık. Zaman geçtikçe yürüyüşe alışacaksın ve eve gitmek dahi istemeyeceksin. Üstelik fazla kilolarından kolaylıkla kurtulacaksın. 👍
3.Egzersiz Yapmalısın

Birçoğunuzun "Üff ne egzersizi! Ben yerimden kalkmaya üşeniyorum." dediğini duyar gibiyim. 😊 Aniden kalkıp hemen bugun egzersizle başlayın demiyorum. Çünkü bende bu süreçlerden geçtim ve önce yürüyüşe alışıp daha sonra egzersizi hayatıma sokmuştum. Fakat egzersizler cok ise yarıyor, bunun için de en güzel örnek Squat Girl 👍 günlük max 15 dakikanızı buna ayırabilirsiniz. Ayrıca hergün yapmak zorunda değilsiniz. Haftada 1 gün ile başlayıp yükseltebilirsiniz.
4.Evden Çıkmaya Üşenenler İçin Leslie!

Evet. Herkesin yürüyüş, spor alanı olmayabilir. Ama bu spor hayatımızın bittiğini, ya da artık asla zayıflayamamamız anlamına gelmez. Biraz sabırlı olursak 1 ay sonunda leslie ile yapılan egzersizin faydasını fazlası ile göreceksiniz.
5. Kilo vermek için yediğin besinler SENİN İÇİN YANLIŞ olabilir!

Evet doğru duydun! Diyetisyenin verdiği listeyi birebir uyguladın. Miktarlarına, saatlerine herşeyine özen gösterdin fakat 1 ay sonunda bile yaptığın sporlara rağmen gram oynama yok. Sebebi belli arkadaşlar, ALERJİ! Başka bir sebebi olamaz. Yediğisuniz besinlerden mutlaka birisi veya birçoğunun size alerji yaptığı için kilo veremiyor olabilirsiniz. Siz bunu fark edemeyebilirsiniz. Bunu ancak bir doktor kontrolünde anlarsınız. Alerjiniz olan besinleri yemeyi kestiğinizde, spor yapmasanız dahi fazla kilolarınızın gittiğini göreceksiniz 👍😊
6.Su İçmeye Özen Gösterin!

Önemli öğünlerden birisi de su! Günde en azından 1,5 litre içmeye özen göstermelisin. Limonlu, tarçınlı naneli içersen daha faydalı ve tatlı olacaktır. 😊
7.Canın Tatlı İstediğinde, Nasıl Olsa Doğal Şeker diyerek Hurma ve türevlerine, Hatta meyvelere dahi saldırma!
Evet malesef yanlış okumadınız. Kilo vermek isteyenlerin doktor kontrolünde doğal şekere dahi alerjisi olduğunu, ya da yememesi gerektiğini öğrenmesi lazım. Aksi takdirde kendinize "neden?" diye sormanız an meselesi.
8. Kabızlık Sorunu Kiloya Sebep Olur!
Eğer kabızlık sorunun varsa bunun sebeplerini araştırabilirsin. Bunun cevabını en iyi doktorun verebilir. Süt ve süt ürünlerine, mayaya, doğal mayaya ve türevlerine alerjin olduğu için kabızlık sorunu yaşıyor olabilirsin. Bu da kilo vermeni yavaşlatır ve sindirim sistemini bozabilir. Bu durumda kayısı tüketmen faydalı olacaktır.😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar