Türkiye'de Güzel Şeyler de Oluyor Dedirten Koca Yürekli Öğretmen

Aslında her daim, ancak özellikle son zamanlarda bazı yaşananlar insana "Biz gerçekten insan mıyız?" veya "İnsanlık öldü mü?" dedirtiyor. Öz akrabası tarafından tacize uğrayan minicik bedenler, ayakları ve kuyruğu kesilen, hatta yakılan, işkence edilen köpekler ve daha bir çok yaşanan olaylar, insan olmaktan utandırdı. İsyan ettirdi. Gerekli tepkilerimizi gerekli yerlerde göstererek, cezai yaptırımların en ağır ve en hızlı şekilde verilmesini sağlamaya çalıştık..

Ancak, hep kötü şeyler olmuyor. Bazen, bir haber bir görüntü veya bir video "İşte biz buyuz!" dememizi sağlıyor.. Bir video izledim. Gözlerim doldu. Sağlıkçı olduğum için ve engelli çocukların dramını birebir yaşayan biri olarak beni derinden etkiledi. sizinle de paylaşmak istedim.

Sadece izleyin..

Engelli öğrencisine ip atlatan öğretmenin muhteşem görüntüleri!

Fazla söze gerek yok. Tüm arkadaşlarının önünde engelli öğrencisini alkışlarla yanına alıp ip atlatıyor. Sevgiyle, şefkatle... Baba gibi.. Gerçek bir öğretmen gibi...

Aksaray ili Kamber Gülizar Demir İlkokulu’nda bir öğretmen. Adını ne yazık ki öğrenemedim.

Bu güzel yürekli öğretmenimizi canı gönülden kutluyorum.

Bize yeniden iyi insanların varlığını hatırlattın.🙏❤

Türkiye'de Güzel Şeyler de Oluyor Dedirten Koca Yürekli Öğretmen
Cevapla