Aslında her daim, ancak özellikle son zamanlarda bazı yaşananlar insana "Biz gerçekten insan mıyız?" veya "İnsanlık öldü mü?" dedirtiyor. Öz akrabası tarafından tacize uğrayan minicik bedenler, ayakları ve kuyruğu kesilen, hatta yakılan, işkence edilen köpekler ve daha bir çok yaşanan olaylar, insan olmaktan utandırdı. İsyan ettirdi. Gerekli tepkilerimizi gerekli yerlerde göstererek, cezai yaptırımların en ağır ve en hızlı şekilde verilmesini sağlamaya çalıştık..
Ancak, hep kötü şeyler olmuyor. Bazen, bir haber bir görüntü veya bir video "İşte biz buyuz!" dememizi sağlıyor.. Bir video izledim. Gözlerim doldu. Sağlıkçı olduğum için ve engelli çocukların dramını birebir yaşayan biri olarak beni derinden etkiledi. sizinle de paylaşmak istedim.
Sadece izleyin..
Engelli öğrencisine ip atlatan öğretmenin muhteşem görüntüleri!
Fazla söze gerek yok. Tüm arkadaşlarının önünde engelli öğrencisini alkışlarla yanına alıp ip atlatıyor. Sevgiyle, şefkatle... Baba gibi.. Gerçek bir öğretmen gibi...
Aksaray ili Kamber Gülizar Demir İlkokulu’nda bir öğretmen. Adını ne yazık ki öğrenemedim.
Bu güzel yürekli öğretmenimizi canı gönülden kutluyorum.
Bize yeniden iyi insanların varlığını hatırlattın.🙏❤
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar