Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?

Benim de bi’ tek bu var işte

Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?

Uyuşturucu bile kullanmıyorum, sadece sigara. Olsun o kadar.

Spora başladığımda bırakırım

Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?

Olimpiyatlara başlasa da bırakamayacak.

Zayıflatıyor diye içiyorum ben

Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?

Yoksa biliyorsun ağzıma almam.

Alkolle iyi gidiyor şu meret

Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?

Tabii ki.

Benimkisi hafif knk

Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?

Layt içiyorum ben.

Şu sınavlar bitsin de bırakırız

Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?

Vizeler biter finaller başlar. Finaller biter bütler devam eder. Arkasından yaz okulu. Uzun iş.

Bu aralar çok stresliyim

Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?

Herkesin derdi kendine büyük.

Tiryaki değilim ben tek tük içiyorum

Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?

17 senedir içiyorum bağımlı falan olmadım yani.

Abi istesem bırakırım da…

Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?

Ne gerek var istemeye, değil mi?

İçen öldü de içmeyen ölmedi mi

Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?

Müthiş bir zeka dostum NASA seni değerlendirmeli.

Sigara İçenlerin Uydurduğu Gereksiz Bahaneler Nelerdir?
Cevapla