Benim de bi’ tek bu var işte

Uyuşturucu bile kullanmıyorum, sadece sigara. Olsun o kadar.
Spora başladığımda bırakırım

Olimpiyatlara başlasa da bırakamayacak.
Zayıflatıyor diye içiyorum ben

Yoksa biliyorsun ağzıma almam.
Alkolle iyi gidiyor şu meret

Tabii ki.
Benimkisi hafif knk

Layt içiyorum ben.
Şu sınavlar bitsin de bırakırız

Vizeler biter finaller başlar. Finaller biter bütler devam eder. Arkasından yaz okulu. Uzun iş.
Bu aralar çok stresliyim

Herkesin derdi kendine büyük.
Tiryaki değilim ben tek tük içiyorum

17 senedir içiyorum bağımlı falan olmadım yani.
Abi istesem bırakırım da…

Ne gerek var istemeye, değil mi?
İçen öldü de içmeyen ölmedi mi

Müthiş bir zeka dostum NASA seni değerlendirmeli.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar