Herkesi memnun edemezsin...

İnsanlar senin ne yaptığınla ilgilenmez. İşine gelene evet işine gelmeyene hayır derler. İnsanlara göre yaşama hayat senin!
Ne yaşadığın kimsenin umurunda değil!

Evet acı ama doğru! İnsanlar kendini düşünmekten artık senin sorunlarınla ilgilenmiyor.
Dünyayı gezmeyi hayal ediyorsun ama uçak bileti alırken 5 defa düşünüyorsun!

Zamanın bir acı gerçeği de para. İstediklerimize engel oluyor maalesef.
Arkadaşlıklarının sonsuza kadar süreceğine inanırdın ama şimdi bir elin parmakları kadar azlar. Yine de gerçek sayıda arkadaşların var!

Bu o kadar da acı olmasa da arkadaşların kazıkları can yakıyor.
Kontrol sende olacak derken rüzgar nereye savurursa oraya yönelirsin!

Her zaman doğru olmasa da genel olarak bu durumda oluyoruz.
Birikim yapmayı düşünürsün ama harcamalara yetişemezsin!

Faturalar, kira derken insan yetişemiyor tabi...
Sana kalsa şirketinde CEO olmuştun ama şu an bir baltaya sap olamadın!

Maalesef. :((
Hayat bazı acı gerçekleri barındırır, hayat böyle güzel dimi ama ;))
~str23
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar