Kadın çalışsa da çalışmasa da erkek çalışsa da çalışmasa da ev işleri ORTAKTIR. Kimse kimseye annelik yapmaya evlenmiyor bilin istedim.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Çünkü annekuzusu olan sorumluluk bilmeyen erkeklerin zoruna gidiyor da onlar sanki sinir ile temiz kalıyo o ev
Kimse kimseye de babalık yapmıyor. Adam gelecek akşama kadar çalışacak, sen bulaşık makinesinin tuşuna basmaktan imtina edeceksin öyle mi!
E o kadar kolaysa artı bir yorgunluk teşkil etmeyecek yap o zaman. Ayrıca ütüle katla yerleştir diğer tüm işleri yap sabahları en önce sen kalk her işi hallet. Bu kadar kolayına giriyorsa yapmak niye zoruna gidiyor?
Herkesin işi farklı. Erkeğin görevi eve rızık getirmekse, ailesini dış dünyadan korumaksa, onlara müreffeh bir hayat sunmak için gecesini gündüzüne katıyorsa, o tuşa basmak tabi zor gelir. Erkek rızık sağlayamayacaksa, kadın da bir elbiseyi dörde katlamaktan imtina edecekse evlenmesin
Kendinle çelişiyorsun az önce kolaydı şimdi zor, kadın senin yorulduğunu görüyorsa küçümsemiyorsa sende onu küçümsemeyeceksin iki tabak kaldırmak çamaşır ütülemek zoruna gitmemeli.
Gider arkadaş. İş bölümü diye bir şey var. Kendimle çelişmıyorum yazdığımı bir daha oku lütfen... Erkek pisliğin içinde yaşasın demiyorum yaşam alanını tabiki tertiplesin ama bunu bir kadının yaptığı gibi yapamaz yapmamalı. İşte var mesai evde var mesai. Peki bu adam kendine nasıl vakit ayıracak?
Kirve herkese göre değişir sana göre öyle olabilir kimisinde bu işler kadının der önek
Yanlış diyor kim diyorsa
Knk sen evlisin sanirım da bı sorun yaşadın heralde
Yok kocamla her şeyi ortak yaparız biz, arkadaşımın kocasından ve çoğu erkekten dolayı buraya sordum ben bunu
Hee bayan bu eşler arasında alınan karara bağlı
Valla o kararlarda hep kadın zararlı çıkıyor da neyse, herkesin eli ayağı var yemeği önüne kıyafeti deste deste bulaşıklar makinede oh ne rahat. Erkek olmak varmış
Yanlız dostum ev işinde ne zorluk var ki bulasiklari makina yikiyo zaten süpürge desen robot var ben yanlız yaşıyorum şahsen ev işi bana kolay geliyo 1 saat suruyo komple ev işi çalışma hayatının yanından geçmez 👍
O kadar kolay geliyorsa niye gocunuyorsunuz o zaman bende onu anlamış değilim dışarıdaki erkek bir gün evde kalsa o stresi sorumluluğu görse ikinci gün dışarıya kaçar boşa inkar etmeyin. Şu kafadan bi çıkın
Ben o kafada değilim de sen baya bı takmıssın sanırım 😂
Sen hangi kafadasın
Yani kirve ben joker hakkımı kullanıp ortadayim diyorum 😂
Ortaktır ama zamanında. Erkek işten gelince ev işi yapamaz. İki tarafta çalışıyorsa o zaman başka.
ben yaparım gocunmam ama eşin sana muslugu değiştir boruyu değiştir kırık yeri sıva alçı yap derse sizde gocunmayın
Erkekler sana babalık yapmaya mı evleniyor peki?
Ben babalık yapsın demiyorum ki öyle bir düşüncem olsa her şeyi o yapsın derdim bazı erkeklerin kendine anne arıyor olması gibi. Ben o evde yaşayan herkes sorumlu diyorum bende yapacağım o da yapacak yok öyle birkaç saat dışarıda çalışıp bütün evi kadına yıkmak
Kadın çalışmazsa bile ev işleri ortak olmalı diyorsun. Bu adil mi? Erkek senle sırf seni geçindirmek için mi evleniyor?
O evde yaşayan herkes ev işinden sorumluysa evin geciminden de sorumlu.
Yemekte yapar evde temizler bu sorun değil ki
İşte toplu olarak bunları kadına yıkan bir de üstüne kolay olduğunu savunan erkekler var.
Mesele şu kadın çalışmıyor erkek çalışıyor sa erkek kadının yaptıklarına teşekkür etmeli ve onun yüzünü güldürmeli ona hediyeler almalı dışarı çıkarıp yemek yedirmeli kadın aslında ev işi veya yemek yapma konusunda dinen mecbur değil ama çalışmayan bir kadın için ev işlerini yapmak bizim töremizden gelir dinimizde derki kadına yaptıklarından dolayı teşekkür et yüzünü güldür ama malasef bu böyle değil
Günümüzde böyle değil
Evlilikte en çok yük kadınlarda kalıyor
Maalesef
Kadınlar her yönden daha becerikli bu bir gerçek
Eski kafalı oldukları için aynı benim nişanlımın annesi de aynı cahil kadın okul görmemiş
Evlenmiyoruz evde kalında görün
Al bi embesil daha
O durumda sende evde kalmış oluyorsun
Yo bşze karı mı yok😂
Bize de adam mı yok sen kafanı yorma, sen bu kafayla evde kaldın zaten
Olsa evliydşn şu an😂😂
Evliyim zaten
Kocan ev işi yapıyor mu
Evet bizde her şey ortaktır, olması gerektiği gibi
Adam sonra neden yatakta iyi değil deme libido killer
Onla onun zerre alakası yok bu bir yatak ortamımı da sen değil ben biliyorum o yüzden boş boş konuşma derim
Tabi tabi kesin öyledir
Sana burada bir şeyin açıklamasını yapmak zorunda değilim, adam gibi adamla evliyim çok da mutluyum. Sizin gibilerin de adam olmayı denemesi lazım
Tabş tabi😂😂😂😂
Sen bir dene yine de 😏
2 saat aralıksız canım devam ediyorum ev temizleyip bu özelliğimi bozamam😂😂😂😂
Sende dene wvi sen temizle adamda...😂😂
Ben her şeyi o yapsın demiyorum ki bazı erkekler gibi. Bende yaparım eşim de yapar ortak olur her şey tek taraflı değil
Hemen yön depiştirdin kız, tabi dene gör performans artışını😂
Şaka yapıyoruz, tabi ki destek olacak sana
E ben yön değiştirmedim ki sorunun altına da yazdım ortak olacak diye sadece erkeğe de yüklenmez zaten bu işler ortak yapılsın