Bezle silince “çevreciyim” diyorsun, kağıt havlu alınca “pratiğim”... Ama biri çöpü, diğeri sepeti dolduruyor. Siz hangisini tercih ediyorsunuz?

Bezle silince “çevreciyim” diyorsun, kağıt havlu alınca “pratiğim”... Ama biri çöpü, diğeri sepeti dolduruyor. Siz hangisini tercih ediyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
En güzeli kağıt havlu yıkama derdin falan yok sil at. Hem daha pratik oluyor temizlikte bence. Bezi yıka durula çok uğraştırıyor
Havlu kağıt bir yeri tenşzleme amacı ile kullanılmamalı peçete maksadı ile kullanılmalı ya da bezden çıkmayacak çay lekesi gibi durumlarda suyu emsin diye
bez mikrop yuvasıdır.. kağıt havlu sil at. israf gibi görünse de insan sağlığı israfı ne olacak?
kağıt havlu sil at en güzel şeydir..
Kağıt havlu hepsinden iyi
Bez daha pratik