Bezle silince “çevreciyim” diyorsun, kağıt havlu alınca “pratiğim”... Ama biri çöpü, diğeri sepeti dolduruyor. Siz hangisinden yanasınız?

Bezle silince “çevreciyim” diyorsun, kağıt havlu alınca “pratiğim”... Ama biri çöpü, diğeri sepeti dolduruyor. Siz hangisinden yanasınız?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence kağıt havlu en iyisi. En azından kullanımı daha pratik kullan at. Bez öyle değil kirleniyor yıkaması falan ayrı dert
Kağıt havluyu tercih ederim
Kağıt