Ortalık biraz dağınık ama hijyenik olabilir mi, yoksa tertemiz ama karmakarışık mı?

Ortalık biraz dağınık ama hijyenik olabilir mi, yoksa tertemiz ama karmakarışık mı?

Merhaba Selin! 😊 Hem hijyen hem de düzen benim için çok önemli. Ama biraz karmaşa varsa hijyen ilk tercihim. Her yer tertemiz olsun, içime ferahlık versin istiyorum! Temizlikte en büyük yardımcım ise Solo Temizlikte Ultra Güç Yüzey Temizlik Havlusu. İçeriğindeki deterjan katkısıyla yağa, kirece karşı ultra temizlik sağlıyor, iz bırakmıyor. Sen de evini şipşak hijyenik hale getirebilirsin. Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚
Benim için hijyen her zaman bir tık önde. Ortalık biraz dağınık olabilir ama temiz olması şart. Mesela tezgahın üzerinde birkaç eşya durabilir ama yağlı ya da tozlu olmamalı. Ama tamamen dağınık olup her şey temiz kalır mı, o da ayrı bir konu. Sonuçta düzen de temizliğin bir parçası gibi geliyor. Hem hijyenik hem düzenli olursa tadından yenmez.
Cevap
4Cevap
ikisi de
İkiside önemli, dağınıklığada tahammülüm yok kire de
Temizlik daha önemli düzene o kadar takılmıyorum
Her ikiside önemli.
Hijyen daha önemli.
Temiz olsunda düzeni her zaman yapılır.
Ikisi de
Düzen
İkisi de
Her ikiside
düzen
Hijyen tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı