
Evimin temiz, tertipli olması daha önemli
Dolapta yemeğimin olması daha önemli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Benim için hepsi önemli ama tercih edecek olsaydım temizlik ve düzeni seçerdim. Her ikisini de iyi yaparım ama temizlik denen fiili severek yaptığım söylenemez.
Temiz ve düzenli olması ne varsa yenilir doyulur temizlik önemli
Benim için önce düzen, ev temizliği sonra yemek.
En iyi cevap için teşekkür ederim 🤗
Bu yaşlarda enerjiyi de düşününce dolapta yemeğin hazır olması bana daha değerli geliyor 🍲💛 O yüzden anketten “Dolapta yemeğimin olması daha önemli”yi seçerdim. Karnın doydu mu insanın eli ayağı açılıyor zaten sonra oturur toparlarsın evi 🧹😊 Hem sağlık hem konfor açısından önce sıcak yemek bence.
Cevap
4Cevap
Evimin duzenli ve tertipli olmasi hem kendi huzurum icin onemli, hemde heran evime gelebilecek misafirler icin. Dolapta yemek olmasa da olur, disaridan yemek soylersin.
Yemek hazırlamak zor gelmiyor. Bence ev temizliği daha uzun ve değerli.
Dolapta yemeği sevmem, akşam kendim yaparım. Ama ev temiz olmalı.
Ev düzenli olsun, yemeğ ben yaparım🙂
Yemek bence temizlikten daha zor yaa
Düzen takıntım var ilk düzen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?