Kadınlar neden ev işi yapmak zorunda değil?

Öncelikle amacım veya niyetim kesinlikte kadın düşmanı olduğum için veya kadınlara bir garezim olduğu için kavga çıkarmak değil sadece bu konu hakkında tartışmak amaçlı sormam gereken bazı sorularım olduğunu belirtmem gerekiyor

Kız isterken çiçeğini çikolatasını alan erkek mehir isterken mehir veren altın alan erkek ayağı yerden kessin diye araba alan erkek düğün masrafını ödeyen erkek evde aç kalmamak için bütün masrafları ödeyen erkek hatta nafaka ödeyecek kişi de erkek yani sorumlulukları say say bitmiyor yani kadınlar karşılıksız evlenirken ve sevilirken erkekler karşılıksız evlenemiyor ve sevilemiyor erkeğin bu sorumluluklarını yerine getirmeleri sayesinde evlendiklerinde kadınlar kocalarının dediklerini bile yapmayıp aile reisi konumuna sokmadan evde hiçbir sorumluluk gözetmeksizin yaşamak istiyorlar ama erkeğin bunu yapmaya hakkı yok neden çünkü erkeksin ve erkek dediğin iş bulup çalışıp evine ve çocuğuna bakar peki kadının ne tür bir sorumlulukları var hiçbir sorumlulukları yokmuş neymiş ev işi yapmak zorunda değilmiş ya da dışarda çalışmak zorunda değil ya da çalışsa da eve para harcamak zorunda değil ama erkek bunu yapmak zorundaymış böyle düşünen kadınlar acaba vicdanını sorguluyor mu merak ediyorum

Kadınlar neden ev işi yapmak zorunda değil?
Cevapla