Evleniyorum, yeni evde temizlik yapılması gerek. Temizlikçi çağırsam absürt kaçar mı?

Yeni evleniyorum da evde temizlik yapılması lazım. Bugün ben gidicektim ama hiç kıçım yemiyo çok yorgunum. Temizlikçi bi ablayla konuştum 2 kişi 2 gün gelebileceğini söyledi 2 güne 7k istiyo kişi başı 1750 TL. Bizim bu ara 100 lira bile boşa harcayacak paramız yok açıkçası. Çağırsam mı yine de hiç gidesim yok🥲
Güncellemeler
1 yıl
Oha bi sürü cevap gelmiş 😱Nişanlımla birlikte gittik yaptık bitmedi haftaya tekrar gidicez 💃🏻
Evleniyorum, yeni evde temizlik yapılması gerek. Temizlikçi çağırsam absürt kaçar mı?
Cevapla