Merhaba tatlım, ben Işıl. 💁♀️🤍 Yaa, öncelikle gözün aydın! Yeni bir hayat, yeni başlangıçlar... Hele bir de yeni yıl heyecanı da yaklaşırken ayrı bir güzellik. 🎄✨ Ama anlıyorum ya, bu hazırlık süreci çok yorucu olabilir.
Sen şimdi böyle düşününce, temizlikçi desteği almak kulağa cazip geliyor ama bütçe sıkışınca her şey daha da zorlaşıyor değil mi? Maddi durumlar el vermiyorsa canını sıkma. Yeni evde kendi temizliğini yapman belki gözünde büyüyordur ama inan, pratik yöntemlerle göz açıp kapayana kadar iş biter! Ben de hem çalışıyorum hem ev işlerini yürütüyorum, o yüzden en etkili çözümü biliyorum. Sana önerim, Solo Temizlikte Ultra Güç Yüzey Temizlik Havlusu! 💚 Çünkü deterjan katkısıyla yağ ve kirleri hızlıca temizliyor, ekstra parlaklık sağlıyor. Özellikle mutfak, banyo gibi detaylı temizlik gerektiren yerlerde harika oluyor. Yorgunum diye düşünme, eline alıp yüzeyleri silmen yeterli... Şipşak bitiyor! 🧽✨
Eğer daha doğal bir seçenek ararsan, Solo Temizlikte Doğal Güç Yüzey Temizlik Havlularını da düşünebilirsin. Sirke ve karbonat katkısıyla mis gibi temizliyor ve tertemiz bir koku bırakıyor. Yani hem cebin rahat eder hem de evin ışıl ışıl olur. Bahar temizliği gibi enerjik olmasa da yeni ev temiziyle gir yuvana. İyi ki varsınız! 🤔
Hem pratik hem hijyenik! Temizlikte yardımcı gücünüz Solo Yüzey Temizlik Havlusu 💚
0
Gizli Üye(25-29)1 yılAl yanına güvendiğin birilerini kendin git yap. Yeni dizilmiş eve temizlikçi çağıracaksın eşyaları didiklemekten temizliği yalap şap yapacaklar. Aldıkları paraya bile değmeyecek. Ayrıca hem 2 kişiler, hem de 1 günlük işi 2 güne yayıyorlar. O kadar para da çok.
Ben eşyasız boş eve temizlikçi çağırmıştım iş yerinden izin alamıyorum diye, onlar da 2 kişiydi. Bomboş evde sadece ikinci el aldığım bir buzdolabı ve çamaşır makinesi olmasına rağmen her şeyi didikleyip lak lak ederek bütün günde anca temizlediler.
Öğle aramda bile kendim yemek yemedim vaktim yetmedi diye, tutup onlara yemek alıp götürdüm. Bir de yetmezmiş gibi açmayın diye tembih ettiğim musluğu kırıp bana ekstra masraf çıkardılar.06 Yorumla- 1 yıl
Musluğu kırmayı nasıl başarmışlar
Cevap sahibi1 yılAkılları beş karış havada birer cahil olduklarından dolayı. Sırf masraf çıkardılar
- 1 yıl
Bir güzel çemkireydin aptallara. Parasını da keseydin...
Soran1 yılNişanlımla tek gittim evi de serdik çok az kaldı. 2 gün sürmezmiş biz temizlikçi olmadığımız halde 1,5 gün anca. Bide nişanlımın temizlediği yerleri tekrar temizledim tek başıma yapsam 2 gün sürermiş zaten dnpasmx
Cevap sahibi1 yılBak ne güzel olmuş. Hem beraber bir aktivite yapmış oldunuz 😅
Soran1 yılValla çokta güzel oldu hiç sıkılmadım nişanlım da bi dediğimi iki etmedi sağolsun. Bi perdeyi 3 kez denedik en güzel nasıl duruyo diye bide mal gibi en büyük olanda deniyoruz. 🤣Hiç ağzını açmadan çıkarıp taktı germedi beni 😂 iyi ki çağırmamışım kimseyi onlara diyemezdim bu kadar
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılAl nisanlini, anneni, kayinvalideni temizleyin beraber. O evde tek mi oturacaksin? Ozellikle kocanin yardim etmesi gerek. Yerleri supursun, camlari silsin bu bile cok farkeder. Sende mutfak dolaplarini, banyoyu vs halledersin.
Beraber yasayacaginiz evin yukunu sadece senin temizlemen ne kadar mantikli? Hadi calismiyorsan evlilikte yuk biraz daha sende olur tamamda ilk evinizin temizligini de beraber yapin bari. Ilk temizlik, hele ki insaat pisligi varsa daha da zahmetli olur. Nisanlin bir zahmet temizlige gelsin. Ya ikiniz yapin ya da ikinize destek birileri de olsun. Gorev paylastir herkese. Sen camlari sil, sen banyoyu, ben mutfagi, sen yerleri sil vs, esyalar geldiyse ona gore dagilim yap. Herkes bir isin ucundan tutsun. Tek kadina yuklemek olmaz. Evlilik sureci zaten yorucu. Hadi evlilikte kimse yok, kimse ev temizlemeye gelmiyor ama bari ilk ev temizleme ve yerlestirmede yaninda basta nisanlin dahil olsunlar.
01 Yorumla
Soran1 yılAnnem hasta ya çağırsam gelirdi de kıyamam. Nişanlımın ailesiyle görüşmüyorum arkadaşlarım evli ablamlar geliriz diyolardı çağırdım işimiz var dediler. Nişanlım zaten gelecekti getir götür işleri olur diye perde takmak için falan. Kimse gelmiyo diye onu çağırdım ben de birlikte yaptık. Az kaldı baya banyo tuvalet balkon kaldı bide kıyafetler kitaplar yerleştirilecek kalmadı heralde başka bişey. Ev sıfır daha hiç temizlik yapılmamıştı valla çok yoruldum. Yarın da işe gidicem. 2 kişi 2 gün sürmezmiş ama parasına değermiş dgdhgj
Bunu bir erkek kafasıyla ve aynı zamanda ata erkil bir düşünceyle cevaplarsam eski kafalı insanlar "kadınlar evi temizler bir de parasıyla temizlikçi mi tutacaz. Bulaşıkları da temizlikçi yıkasın bari" diyebilir fakat eşinizi tanımıyorum ama ben olsam ben de temizlik firmasıyla anlaşır temizlik görevlisi arkadaşlara işi verirdim.
01 Yorumla
Soran1 yılNişanlım da bugün ne uğraşıcan toz toprakla ben hallederim dedi de ben istemedim. Ben ondan maddi bişey istemeye hala çekiniyorum açıkçası ama bugün baya yardım etti söylediğim herşeyi yaptı çok yoruldum ama hiç sıkılmadım iyi ki temizlikçi çağırmamışım ikimiz tek gittik eğlenceliydi baya snjsjnz
Eşin ile birlikte hafta sonu falan girin birlikte temizleyin işte, niye para vereceksiniz ki?
Mutlaka temizlikçi çağırayım diyorsan da 2 gün bir ev için çok uzun süre ve 7 bin TL de çok pahalı, kendiniz 1 gün de halledersiniz.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Gizli Üye(30-35)1 yıl1.250 ye temizledim en son 90 metre kare bi daireyi çok memnun kaldılar iki gün sürmez yalan 7 bin çok ben uyguna gittim eve küçük dediler o an temizlememeliydim o kadarda ince güzel yaptımki işimi hakkı 1.250 kesinlikle değildi haram etmedim hakkımı ama birdaha evi görmeden telefonda fiyat vermicem 4kişi gelmiş benim gibi yapmamışlar iyi insanı kazıklıyolar kötüleşelim istiyorlar 7bin değil ev büyükse 2kişi 2gün 3.5 bin çok işi varsa evin 4bin 2 1eve tek kişi 2bin şu an ama istediği kadar iş olsun tek güne biter 2kişi ile hikaye yani maksatları başka
124 Yorumla- 1 yıl
Tek başına mı temizledin kaç saat sürdü temizlik
- 1 yıl
Amaçları evi öğleye kadar bitirip türkü bara gitmek benimkiler öyle 😁😁😁
Cevap sahibi1 yılinşaat sonrası temizlikti 8 saatte bitirdim tekbaşıma
- 1 yıl
Kaba temizlik ile ince temizlik birlikte yani. O zaman cidden 1250 ye ucuz yapmışsın. 8 saatte canın çıkmıştır tek başına
- 1 yıl
Doğrudur valla hele inşaat sonrası temizlik bence daha zor.
Soran1 yılCidden bu inşaat sonrası temizliğin parası 1250 falan değil. Çok daha fazlasını hak ediyor. Nişanlımla birlikte yaptık bitmedi, 8 9a kadar kalsaydık biterdi. Bide ben hayatımda temizlik yapmadım. Doğru mu yaptım onu da bilmiyorum ama temiz oldu🤣Evi de serdik. Parasını hak ediyor da 2 günlük iş değil asla. 2 kişi 3,5 olsaydı 1 günlük okeydim ben de. Ev 2+1 100m². Bide temizlik onun işi yani benim yaptığımı o çok daha erken bitirirdi diye düşünüyorum. Napcaktı kutu kadar evde 2 gün 😂
- 1 yıl
- 1 yıl
Canım sen müsait olduğunda birde sirkeli su ile sil her yeri niye diyeceksin evinizin bereketi olur. Allah ağzınızın tadını bozmasın.
- 1 yıl
Sirke koy bundan sonra
Soran1 yılSirke kokmuyor mu sonra ne sirkesi kullanayım?
Soran1 yıl@EvcimenOkuz yapmadım ya ne yalan söyleyeyim. Odamı toplarım misafir gelirse bulaşık falan yıkarım makine uzun sürüyor diye. Yerleri viledayla silerim bide toz alırım bu kadar benim hayatım boyunca yaptığım temizlik.
- 1 yıl
Umarım evlenince zorluk yaşamazsın evinde
Çalışıyorsan gelir bir de...
Daha da zor olur senin için temizlik işi - 1 yıl
Fark etmez ama beyaz sirke iyidir. Berekettir. Markete sor söylerler. Kokmaz çamaşır suyu da at içine.
- 1 yıl
Maksat bereket olsun
Cevap sahibi1 yıl@soran istanbuldaysan ben tek güne 2.5bine yapardım evet inşaat sonrası temizlikti zordu ama ince temizlik benim işim üstesinden geldim
@evcimenöküz evet canım çıktı birdaha çağarcam dedi gelmem dedim yürüsün gitsin 1.250ye bulsun benim gibi temizleyen 4 kişi gelip sil kaç yapmışlar hakka gelince herkes adaletli ama kaybetti birdaha gitmedim başka ev inşaatmı yok
Cevap sahibi1 yılsirkeyle sil kesinlikle kıskananlar büyü de yapabiliyor uzaktan dahi heranlam da sirke iyi suya bir kapak dök sil kokusu dağılıyor kalmıyor yani yarım kova suya 4/5 yemek kaşığı koysan yeterli olur
- 1 yıl
@ezoolsaydim_30 takip attım...
İnşaat sonrası temizlik çok zordur.
Bir daha evi görmeden fiyat verme
Emeğine yazık etme - 1 yıl
Birde üstüne Arap sabunu dök. Mis. Çok güzel kokuyor ev
Soran1 yılÇok teşekkür ederim 🥹 bilmiyodum bunu valla iyi ki varsınız🫠
Cevap sahibi1 yıl@evcimenöküz takip almıyorum , evet hem de nasıl zor varya fiyat vermicem işi görmeden
- 1 yıl
Sen tüm temizlik tüyolarını bizden almaya devam et. Koca karılara sorma. 😃😃
- 1 yıl
Temizliğe gitmiyorum bu arada evde dura dura kadire döndüm 😂🤣
Cevap sahibi1 yılher eve girdiğiniz de eve selamunaleyküm deyin dasim iblisi giriyor eve en ufak şeylerden ara bozup gidiyor sadece görevi bu onun çiftlerin arasını bozmak bilmediğimizi öğretiyor hayat çok mutlu olun inşallah
Cevap sahibi1 yılselam verilmeden girilen eve musallat oluyor
Temizlikçi temizliği iyi yapmayadabilir. Temizlikçinin yaptığı temizliği beğenmeyebilirsiniz bun istinaden tekrar temizlemek isteyebilirsiniz. Bu da hem para hem de zaman kaybı demek. Ailenizden bireyler ile ya da arkadaşlarınızdan bir kaçı ile temizleyin diye öneririm. En azından paranız cebinizde kalır. Ki zaten 2 güne 7k çok fazla. Bir de temizlikçinin iyi yapıp yapmayacağı da meçhul. En iyisi kendinizin temizlemesi.
10 Yorumla
1 yılSamimi arkadaşlarına, akrabalarına haber ver. Çok kişi ile yarım saatte biter. Dedikodu yapa yapa temizlik yaparsınız. Bu arada temizlikçilerin istediği ücret şok yüksek ve 2 gün sürmez hem ne olur be olmaz hem de kazıklama tarafı da var 2 gün demenin.
11 Yorumla- 1 yıl
En iyisi kendin yavaş yavaş dinlene dinlene yap gerekirse bir kaç gün sürsün.
1 yılBoşa harcayacak paran yoksa maalesef kendini yormak zorundasın. Ailenden ya da arkadaşlarından iki üç kişiyi tut temizlesinler beraber enişteyi de çağır işin ucundan tutsun
10 Yorumla
1 yılIş çoksa ve zaman darsa bu gayet normal bir şey. Iş ve zamanda bağımsız olarak ekonomik sıkıntı yoksa para çoksa iş az da olsa çok da olsa zaman az da olsa geniş de olsa başkasına yaptırmak lazım
00 Yorumla
1 yılTemizliği insanın kendisi yapmalı bence. Başka birine güvenip eve çağırmak mantıklı değil. Maddi ve manevi olarak kesinlikle insan kendi evini kendisi temizlemeli🍎💎
00 Yorumla
1 yılboş ev temizliği nedir ki? önce güzel bir süpürürsün, sonra toz alırsın camlar vs en son güzel bir paspas çekersin al sana iş bitti paran cebinde kalsın
7 bin tl çok para
00 Yorumla
1 yılAkrabalarını topla temizleyin. Konu komşu akraba kimseniz yok mu?
Böyle günde insan insana muhtaçtır
02 Yorumla
Soran1 yılKimsemiz yok heralde bizim ya ne zaman bişeye ihtiyacım olsa herkesin çok önemli bi işi oluyor. Şimdiye kadar da herşeyi tek başıma seçtim aldım yaptırdım zaten bi tek nişanlım var işte. Onun ailesiyle de görüşmüyorum benim de pek kimsem var denmez. Nişanlımdan başka annem var o da hasta. Hasta haliyle çağırsam da herşeye gelir ama o kadar da yapamam tabi. Neyse artık yaptım zor olan kısım bitti kalana da çağırmam kimseyi zaten:d
- 1 yıl
Çok sevindim halletmene. Allah huzurla oturmak nasip etsin.
1 yılkacmaz ama islerini duzfun yapmiyirlar sana diyim her yeri karistiryolar heleki ceyzin gittiyse ya da esyalariniz kendin yapsan daha iy olur paranda cebinde kalir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNiye çok ağır bir engelin mi var elin ayağın tutmuyor mu ben erkek olarak evimi altını üstüne getiriyorum temizlerken camdan tut en dip köşeye kadar ellerim çatlayana kadar temizlik yapıyorum eğer çok ağır bi engelin varsa Allah yardımcın olsun
12 Yorumla
Soran1 yılYav he he
Cevap sahibi1 yılİstersen gel evimi göstereyim sana evde erkek yaşıyor demezsin
Çüş o da sağlam tokatlama derdinde, madem niyetin yardımcı ayarlamak armuttan teklif al ordan birini bul.
10 Yorumla
1 yıltemizlik yapmayı yemeyen k*çınız, 100 lira harcayacak paranız olmadığı halde 7500 lira harcamayı yiyorsa çağırabilirsiniz
10 Yorumla
1 yılKaba Temizlik mi kastettigin 1.750 lira mı 7000 lira mı yazdıkların net değil
06 Yorumla- 1 yıl
İyi yapmışsiniz. Gerek yok lüzumsuz masraflara. Bak ne güzel kendiniz halledebiliyorsunuz...
Soran1 yılMasrafa değermiş valla her yerim ağrıyo sjskdm kişi başı 1750 TL'den günlük 3,5k yapıyor işte iki gün 7k
- 1 yıl
İki günlük iş var mı peki orada.
Profesyonel temizlikçi için?
Senin için 2 değil 5 günlük bile iş çıkar
Orası ayrı 😛
Soran1 yılHayır tek başıma da yapsam 2 gün anca sürermiş. Bugün kalsaydım 8 9 gibi biterdi de çok yoruldum
Soran1 yılAma hiç sıkılmadım iyi ki çağırmamışım valla skslmdm
- 1 yıl
İyi olmuş
Para cebinde kalmış işte
Bir daha tembellik yapma
Kendi işini kendin gör 😄
1 yılÇok istemişler hepsi akillandi 2 kişi ile işi azaltıp yükü atıp kara geciyorlar bir gün kimse cagirmayacak
00 Yorumla
1 yıl7 bin fazla 4 gunde yap yavas yap kendin yap icene siner ya da yarim. kalan yer olursa bile sen bilirsin daha sonra tamamlarsin
00 YorumlaInsan biraz sevinir evleniyorum diye. Hevesle temizler evini, esyasinı yerlestirir. Sendeki bu yilginlık nedir?
00 Yorumla
1 yıl2 güne 7 k çok fazla. Kendini yorgun hissediyorsan nişanlına söyle o ayarlasın, kendini yorma.
00 YorumlaVaktin varsa gir yap eşinin ailesi ve kendi ailenden de destek iste o parada köşesinde dursun zaten evlilik bir sürü masraf
00 Yorumla
1 yılTopla kardeş kuzen arkadaş ne varsa gidin temizleyin. Hem daha güzel temizlenir hem de birlikte vakit geçirmiş olursunuz. Paranız da cebinizde kalır
00 YorumlaYardım edecek kimsen yoksa yeni evi en baştan temizlemek çok zor ama varsa yarıma geelcek senle 1- kişi hemen hallediverirsiniz
00 YorumlaBoşa harcicak paran yoksa mecbur temizlemek zorundasın ki bu devirde öyle kolay kolay herkes gelmez temizliğe...
00 Yorumla7000 TL'yi bana verin, ben o evi yalayarak temizlerim.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHarcayacak 1 kuruş yok ama temizlikçiye 7k verme niyetine niyetleniyorsun. Yoklukta böyleysen varlıkta düşünemiyorum seni
13 Yorumla
Soran1 yılKendim kazanıyorsam istediğim yere harcarım. Ayrıca evde tek başıma da oturmayacağım ama temizlikçi çağırsaydım parasını ben verecektim. Beni yargılamakta size düşmüyor.
Cevap sahibi1 yılOlay eşinin parası değil. Kendin kazandığın halde yokluktayken böyle düşünüyorsan varlığını hayal edemiyorum. Kimsenin parasını yedin diyen yok. Para yönetimine ve bakış açına huyuna sözüm
Soran1 yılTemizlikçi çağırsaydım avize almayacaktım aç kalmıyorduk yani 7 bin lira gidince
Bence sen evlenmekten vazgeç. Bu kafayla olmaz.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAnnen sen kardeşin varsa kardeşlerim ablan akrabaların hep birlikte yapacaksınız nasip olursa da evlendıkten sonra tek başına yapacaksın öyle kolay mı eve tek basına bakmak yapamayacaksınız evliliği unutun gerçekten evlilik demek parayı basıpta hizmetçiyı çağırayım olmaz şimdiden ev temızlıgıne alıştır kendini bence bundan sonra tek olacaksın çünkü çalışma da bence evlendikten sonra eve hızmetcı çağırayım derken bide hırsız olmasın onunla uğraşırsın
10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 366 cevap paylaştı.
u 1 yılHayir kaçmaz imkanım olsaydı ben de cagirirdim evi temizleyip üstüne hasta olmustum
00 Yorumla
1 yılEvin fazla büyük değilse kendin temizle ailenle
00 YorumlaKız paran yoksa hiç verme 7 bin falan nişanlını da al beraber temizleyin
00 YorumlaYakın akrabalar ile birlikte gidin temizleyin.
00 Yorumla
1 yılNiye absürt olsun kadın kendini yormamali zaten, imkan varsa kullanmalı...
00 Yorumla
1 yılKararı sen ver. burada ya da etrafında kim ne derse boş.
Hayat senin,
Para da senin.00 Yorumla
1 yılHayır kaçmaz. Niye kaçsın yahu? insanlar ağzınla kut tutsan ona bahane bulurlar, boş ver el alemi
00 Yorumla
1 yılHarcıyacak paran yok diyorsun harcama yapıosun şaka mısın
00 Yorumla
1 yılKnk öncelikle h. o kıy paraya sıfır evse canın çıkar
00 YorumlaSen yap 7 k azmi ya yapabildiğini yap usten usten evleninca zaten yapicaksin
00 Yorumla
1 yılNe gerek var temizliğe yav yüzeysel geçin işte düğün telaşı geçiştir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen evlenirken teyze hala yengem annemler temizliğe gelmişti sen neden tek başına yapıcaksın
14 Yorumla
Soran1 yılÇünkü burada akrabam yok, arkadaşlarımı çağıramam onlar beni çağırmadılar, nişanlımın ailesiyle görüşmüyorum, ablamlar işimiz var dedi, annem de hasta. Slslxmc
Cevap sahibi1 yılBende tek olsam yapamazdım heralde o ev heryeri olsun istiyor hele birde büyükse evler yandın ben bile teyzemi halamı toplamadan önce düşünmüştüm
Soran1 yılNişanlımla yaptım o perdeleri taktı dolapları sildi ben de yerleri ve camları sildim sonra onun sildiği dolapları tekrar sildim silememiş çünkü slkdcj montajı yapılacak mobilyaları yaptı elimin yetişmediği yerleri o halletti kalanları ben. halıları serdik, mutfak dolaplarını yerleştirdik. Tuvalet banyo balkon kaldı haftaya. Yerleştirilecek kıyafet ayakkabı kitap bilmem neler var onları da vakit kalırsa haftaya. Çok yoruldum ama hiç sıkılmadım iyi ki kimseyi çağırmamışım dedim sonradan. Kendime güvenmiyodum aslında temizlik yapmayı bilmiyorum diye, giderken bi sürü temizlik malzemesi aldım sadece Domestos ve camsil kullandım😂
Cevap sahibi1 yılCif te alsaydın nişanlın ile olunca eğlenceli geçmiş tir birde müzik hem temizliği öğrenmiş oldun ne güzel güzel geçtiğine senin adına sevindim🙂
Gizli Üye(25-29)1 yılValla benim ablamla annem yardım etmişti kocamla yeni eve taşınırken temizlikçiye gerek yok iyi yapmıyolar bilerek 2 güne 7 bin çok fazla
10 Yorumla
1 yılBaşında durmazsan çok özenmiyorlar. Başında durana kadar da alıp arkadaşını gider temizliğinizi yaparsınız daha emin olursunuz. Paran da cebinde kalır
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAl beni götür arkadaşım dersin yarısına anlaşırız. Ben çok stresli bir dönemden geçiyorum temiz evi temizliyorum zaten faydası olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılevlenince yiyek o dediğin yer nasıl olsa. şimdilik kadın çağır bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl10 gün geçmeden yine eskisi gibi olacak. İstersen 10 bin ver
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl2 güne 7k çok ya napiyo bunlar evi tamiratmi edecekler
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl2 güne 7 bin fazla.
Anneni felan al gidip 2-3 güne hallederseniz.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBizlerde temizlikci baya fazla çagirabilirsin. Sıkintı yok
00 YorumlaYorulmamak seninde hakkın. Absürt olmamalı. Gelen temizlikçide hayır için çalışmayacak nasılsa..
00 YorumlaBoşa cebine zarar hem güzelce keyif alarak evini sil süpür o keyif hiç bişey de yok temizlik yapmayı seven biriysen eğerr
00 Yorumla
1 yılYeni evimi ailemle beraber temizledik ev boştu en fazla ne kadar yorulabilirsin ki? 7 bin liraya da üç gün dışarda yemek yerim dinlenirim 😂
00 Yorumla
1 yıl2 güne 7 k vereceğine istediğin gibi temizlersin dinlene dinlene yavaş yavaş yap 7kya başka bı şeyler alirsin onun yerine pahali buldum
00 Yorumla
1 yılÇağırsan bile büyük ihtimalle yaptıkları temizliği beğenmeyeceksin
10 Yorumla
1 yılYoo niye kaçsın ne canım canım hareketler yapiyorsunuz
00 YorumlaParan varsa huzur var takılma bas parayı yapsınlar hem ekonomik destek al ver vin vin yani 😀
00 YorumlaNiye kendin temizlemiyon kalk elin gelini olacan temizle marifet ören
00 YorumlaBence kaçmaz neden kaçsın. Hele bir de teksen hiç de bir şey olmaz
00 Yorumla
1 yılEril erkek kalmadı diyen türk kızının durumu işte ev temizlemekten aciz
00 Yorumla
1 yılYani ilk günden evet biraz değişik görünür onun yerine yakınlarından yardım iste
00 Yorumla
1 yıl2 kişi 2 günde Esatın sarayını mı temizliyorlar.
16 Yorumla
Soran1 yılKadın beni mi dolandıracaktı ki acaba başka biri de çok dedi 😂 2+1 100m² ev. İnşaattan sonra temizlik yapılmadı ama çok mu yine de
- 1 yıl
Boş ev mi? 1 kişi 1 günde temizler
Soran1 yılBoş gibi. Eşyalar var ama yerleştirilmedi tabi. Mobilyalar streçli kalan her şey de kutularda
- 1 yıl
Enterasan. Boş evin inşaat temizliği yapılmadan pisliğin içine eşya konmuş. O zaman 2 kişi 1 günde olur.
Soran1 yılDgdhgj benim vurdumduymazlık seviyesi buralarda
- 1 yıl
Düşünmek lazımdı. O mobilyalar yerinden kalmaz. Sürüklemek gerek. Zemin pislik ve kum tanecikleri. Ayaklar çizilir, kırılır. Her işte önce alt yapıyı yapmak gerek. Para bol huzur var demekki
Gizli Üye(18-24)1 yılYa al bi arkadaşını kendin git abla zaten evleniyosun ortaya saçacak para mı var
11 Yorumla
Soran1 yılAslında derdim tamamen para da değil hani alacağım bi kaç şeyi sonra da alırdım da evde yepisyeni eşyalar var. Tanımıyorum da kadınları. O yüzden çekindim birazcık. Başlarında duracaksam kendim de yaparım zaten gitmişken dgfh arkadaşlarımı çağıramam sanırım ablamları dolandırcam🐥
1 yılYarın git şart mı
04 Yorumla
Soran1 yılÇalışıyorum Pazar tatil. Gittim zaten baya az kaldı
- 1 yıl
Asla kendin temizlediğin gibi olmaz. Temizlikçiler temizlik yapmayı bilmiyor. Ben senin yerinde olsam asla başka bir kadını sokmam. Ayrıca pis iş yapıyorlar. Kaç kere temizlikçi geldi bu yeni evimizde bir kere bile yaptıklarını beğenmedim. Aynı suyla her yeri siliyorlar aynı suyla tüm camları siliyorlar. O suyun bir kere yenilenmesi lazım. Yerler 4-5 kere silinmesi lazım. Kapıları iyice silmek lazım. Hepsi sanki temiz eve gitmiş modunda oluyorlar. Biz 0 almıştık. Bizim ev toz toprak içindeydi baya. Yeni olunca daha kirli oluyor.
Soran1 yılBen her bişey sildiğimde suyu değiştirdim her yere ayrı bez kullandım iyi yapmışım o zaman😃 sadece parkelere zarar verdi mi bilmiyorum ama bu da sıfır ev yerlerde boyalar vardı parkeleri bulaşık teliyle ovalayıp kuruttum. Çizilmedi gibi görünüyordu ama bilmiyorum yine de. Bütün parkeleri önce elektrikli süpürgeyle süpürüp telle ovaladım sonra tekrar süpürdüm bidaha sildim iyi yapmış mıyım
- 1 yıl
İyi yapmışsın da. Bak hiçbir yeri ıslak tutma. Hemen şişerler.
Nişanlınla başbaşa yapın..
02 Yorumla
Soran1 yılBence de en iyisi böyle. En azından rahat olurum ona bişey söylerken
- Devamını Gör (37)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı