Şöyle düşünün evdeki her işi o yapacak biraz fazla olsa da, daha ne olsun :)

Şöyle düşünün evdeki her işi o yapacak biraz fazla olsa da, daha ne olsun :)

takıntıdan bahsettiğiniz durumun şiddeti ne kadar bilemiyorum fakat her işi o yapıcak demeniz yanlış bir düşünce aksine öyle takıntısı olan bir insan tabiki kötü anlamında demiyorum fakat hem kendisi yapar hem de yaptırır çünkü dağınık ve pis bir ortamda kendi adıma konuşayım bulunmak istemem ben ne kadar titizsem ve düşünüyorsam karşımdakinden de aynı davranışı beklerim benim kadar olamasa da çabaladığını görmek hakkım olduğunu düşünürüm ve temiz ve dikkatli biriylede arkadaş olmak isterdim düzen temizlik güzel bir şey aşırı hastalık derecesinde değilse
Bende biraz var bu ya, masanın üzerinde bardak falan kalamaz, dolaplara vs. her şey sıralı dizilmek zorunda yani dağınık olamaz, halı yamuk falan olamaz, gardırop falan zaten katlı olmayan tek şey olamaz, masada ufacık bi cips mi yendi hemen silerim arkadan xhjwjxjxjjxjjs ama şey değil evdekilere karışmam onlar kafasına göre takılsın ben usul usul kendi halimde yaparım bunu
O bardak artık beni de rahatsız ediyor
Ben oyle biriyim. İsterim ama hasta derecesinde değl. Temizlik takintisi olsun da pis olmasin. Cunku pis olmasi demek evin de pis olmasi demek. Ve ev arkadaşisiniz evin onun yuzunden sorumlulugunu yapmamasi yuzunden kirli olmasi demek. Evlerden ırak. Hic hoslanmam daginik ve pis evden.
Dağınık ev insanın da kafasını bulandırıyor
Hayır ya sonuçta ben yük olmuş gibi olacağım. Ayrıca mutlaka patlar bir gün. Sen hiç iş yapmıyorsun hep o hep o ya da çoğunu o yapıyor olmaz yani. Benden de aynı performansı beklerse hiç anlasamayiz
Böyleleri bekler
Cevap
13Cevap
ben isterim evet ama kadınsa
Bana karışacaksa sürekli yaptığım temizliği elestirirse ay gitsin oyle istemem
Maalesef
Bende biraz öyle olduğum için abartı olmadığı sürece ok with that 👍
Biraz öyle oluyor :)
Olurum ya ondan zarar gelmez ne güzel temiz ve sağlıklı güven yüksek daha ne olsun ki
Ne zarar gelebilir ki
Tam benlik ama arada salsın. Çok takıntılıysa sıkıntı.
Bazısı çok iyi oluyor ya faydalı aslında
Ben titiz birisiyim ondan dolayı benlik sorun olmaz 😁
Muhakkak :)
Bırak dağınıklığı eşyalarım masa üstü aksesuarlar ne varsa milimlik değişmemesi lazım toz leke vs bile olmaması lazım o yüzden benim yaşam alanıma pek girmezler 🤣
En sevdiğim ama bazen sapır supur konuşunca şarteli attırıyor
Bazen öyle oluyor :)
Kesinlikle istemezdim ben kimseyle ev arkadaşı olmak istemezdim
Neden
Sevmiyorum çünkü ben evin içinde özgürlüğüme sınırlama gelmesini sevmem
istemem, temizlik takıntısı olan kişilere tahammül edemiyorum
Evet, harika bir durum. Öyle bir ev arkadaşım vardı
Beni etkilemezse olsun oturduğum yerden temiz ev ne güzel
İşte tam benim gibi düşünen biri daha
Ahahdhahahshah
Çok isterim ama kendi odamı kilitli tutarım odama girip temizlik yapmasını istemem 😎😎
İsterdim gül gibi geçinip gideriz dkfkd
Sen de mi öylesin
Güzel olurdu temizlerdi işte ahshxh
Mis gibi olurdu
Yesss 💅🥳🥳
Olabilir benim yerime o temizler ne güzel 😂
İşte benim kafadan bir üye daha 🤣🤣
Benimde takıntım var anlaşamazdım
O takıntı bende de var
Evet, şu an yalnızım :D gelsin çabuk.
Arkadaş temizlikçi arıyor 🤣🤣
annemden çektim bi de ev arkadaşımdan çekemem. tabi pis de olmasın
Tabii onda olmasın
Ben temizlerim o benden uzak olsun 😃
Güldürdün 🤣🤣
Hayır olunmaz berbat bişey
Neden ki düşünsene her yer hep mis gibi
Valla hastalık derecesnde benim gordgm kişiler ondan
Bir yandan zor evet
Ben pasaklı bir insanım o yüzden olmaz
Yok ya anlaşamam
Belki olur artılarını düşün
Yani aşırı temizlik bağımlısı biriyse zor ya
Ayıp ayıp 😂
Dimi ya
Takıntılı kimseyle olmam.
Çekilmez o
Herkes öyle korkar
İsterdim
Çok zor oluyor, her şeyin fazlası zarar
Hayır istemem
Olabilir
istemezdim sanırım
Hayır
Valla ben köleyim ve temizliği severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?