
Ben olmazdım sanırım. Dönem dönem dağınık olsam da genel anlamda temizliği seviyorum. Temizlik yapmayan biriyle yapamazdim.

Ben olmazdım sanırım. Dönem dönem dağınık olsam da genel anlamda temizliği seviyorum. Temizlik yapmayan biriyle yapamazdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayır olmam. ortak olmalı her şey
Olmazdım. Ben çok titiz biriyim. Temizlik yapmayı istemeyen biri de pis olur , geçinemem öyle biriyle
Ben de yapamazdim
Temizliğin kralını yapanda olsa olmaz. Herhangi x kişisi ile ev arkadaşı olmam evde ikini bir adama gerek yok
😂
Temizlik ve yemek yapan kişi ben olurdum temizlemeden oturamam düzenlemem gerek
Muhtemelen söylenen taraf da sen olurdun dhx
😂 yok ya
Olmazdım. Ben temizim o da temiz olmalı. Hatta bu yüzden eşim ile tartışıyoruz. Ben temizim o tembel
Olmam ben enayi miyim
Degilsin
Yess
e... k gibi yapar
Nokta dbxjjd
nokta :)
en güzel temizlik kirletmemektir ilk ….
Ama illaki kirlenir
Evet kirlenirse ben temizlerim :)🌹
Temiz kullanmak …. Bulaşığı anında yerleştirmek … çalışma masaaınıbkalkarken temiz bırakmak … her kullandığını temiz bırakmak ….
Yani kirletmemek en güzel yöntem bence
Senle yaparım temizlik😂
Ne alaka
Şakasına dedim
Olunmaz.
Hayır uğraşamam.
Neyle temizlikle mi onu la mi
O kişiyle.
Hayır
Olurdum ben de yapmam evi pok götürür
Cok rahatsiz edici djxjdj