Islak mendil yardımıyla teknolojik aletleri siliyor musunuz?

Islak mendil yardımıyla teknolojik aletleri siliyor musunuz?

Hayır dışardan geldiyse az köpük şurup peçetelyle kuruluyorum ev içinde valla mutfaktaki tezgah beziyle siliyorum zaten cok el yıkarım sorun yok
Cevap
29Cevap
Evet siliyorum tabi ki de
Yapmayın diyorlar canım
Yok onların özel bezleri ile siliyorum. Laptop için var onunla önce pc yi sonra teli sonra allah ne verdiyse sjsj
Koku oluyor ya gözlük Temizleme mendilleri aldim alkollü tek kullanımlık onla temizliyorum iyi oluyor
Sağlam bir aletse mendil çok ıslak olmadığı sürece evet.
Ben hafif nemlendirip mikrofiber bez ile temizliyorum
Temizlik havlusu var onla siliyorum evet dezenfektan sıkıp.
O islak mendille Turk milleti neler neler yapar bi bilsen 😝
siliyoruz kesin silmemek gerekiyordur ama bazılarının üstünde silebilceğimiz yazıyo
Tshirt’e siliyorum telefon ekranını 😂
Bilgisayar için losyon ve microfiber bez almıştım
Annemin gözlük temizleme suyuyla siliyorum inşallah bir şey olmaz
İphone 7'den beri telefonları direkt musluğun altında yıkıyorum ben
Telefonomu siliyorum eve gelince toplu taşıma kullandıysam
siliyorrum ama silmemek lazim diye biliiyorum ekran kartina su kaciyo ve ve telefonun ekrani gostermiyyo birkez yasadim ve Şu an televizyonumda kocaman bir cizgi var sakin yapma ben pisman oldum
Cabuk durulanmasi lazm
Bozulsun sonra
Hayır. Onlar için ayrı mendiller var.
Evet
Ben iphoneme gözlük beziyle silerim ama cıkmassa nadiren ıslak mendille silerim
Şimdiye kadar hiç Bi zararını görmedim aksine daha çok yararını gördüm
kumanda siliyorum arada 🤣
Hayır silmem onun için ayrı bez kullanırım
Arada yaa her zaman değil xkddjs
Hayır iz bırakıyor
evet çok silerim
Laptop asla ama telefonu siliyorum
Gözlük silme mendiliyle siliyorum ben.
zararlı diyoorlar ama yapıyorum maalesef
Sleppyy ile herşeyi siliyorum ama herşeyi jdbdj
Alete kastım yok henüz :)
Evet sonra da ayakkabı nın kenarını
Evet Nerddyse her gün
Züzce doğru mu
Asla.
Yani belli aralıklarla yapılmali bence
Bence de
Evet yaparm
Yapmayın diyorlar ama dayanamıyoruz
Tabii ki yıkadığım zamanlar bile oluyordu
Yıkamak lazım zaten
Geç dalganı 😂😂
Az önce sildim
Telefon dimi
Evet
Evet şu an sildim hatta
Az önce sildim daha 🤭
Siliyorum
Nadiren denk gelirse
Evet silerim
Telefon sadece
siliyorum
Siliyorum
Evwt silerim
Evet
Yani evet siliyorum
Hayır silmem
Siliyorum
Siliyorum
Hayır silmiyorum
Siliyorum
Evet siliyorum
Siliyorum
Evet bazen
Evet
Evet
Evet
Evet hijyenik oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?