Bir kere giydiğiniz kirli olmayan ama temiz de sayılmayacak kıyafetleri çıkardığınızda nereye koyuyorsunuz?

Bu tür kıyafetleri kirli sepetine mi atıyorsunuz yoksa dolaba mı kaldırıyorsunuz? Yıkamak için kirli değil, iki üç saat giyildi mesela, sadece parfüm ve deodorant kokuyor. Her giyildiğinde yıkansa fazla yıkanmaktan aşınacak. Tekrar dolaba da kaldıramayız belki çünkü dışarıda giyildi, cafede, otobüste, okulda yerlere oturuldu, hijyenik değil. Bu tür kıyafetleri dolaptaki temizlerden ayırıyor musunuz? Nereye kaldırıyorsunuz?

Bir kere giydiğiniz kirli olmayan ama temiz de sayılmayacak kıyafetleri çıkardığınızda nereye koyuyorsunuz?
Cevapla