Robot süpürgelerden memnun olan kadar olmayan da var. Silme işi için bana da pek yeterli gelmiyor. Sizce yeterli mi?

#HijyeninSoloHali
Robot süpürgelerden memnun olan kadar olmayan da var. Silme işi için bana da pek yeterli gelmiyor. Sizce yeterli mi?

#HijyeninSoloHali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayır olmuyor yeterli geliyor bazen
yetersiz zaten.. robot spürgeler günlük kirin kabasını alırlar.. sen ince temizliğini yine yapacaksın
Evet sadece kabasını alıyor.
Yine fukaralığımla yüz yüzeyim.
Çalı süpürgesiyle efsaneler yaratıyorum. Mazimiz hayli uzun olunca tecrübe kaçınılmaz oluyor.
Biliyor musun değişen bir şey yok temizlik yine sana kalıyor :)
Ama olsun arada kahve servisi yapsın istiyor insan. Misafirlerimin ayağının altında falan dolaşsın.
Günlük temizlik için mükemmel detaylı temizlik için değil
Evet günlük için iyi iş bitiriyor
Oluyor çünkü sadece kırıntıları alıyor
Evet bazen onları bile bırakıyor
Robot süpürgem yok :(
Alıver bir tane :)
Yok bea makine benden daha iyi temizliyor.
Sen üşenirsin :)))
Yani o da var👀
Tırt bir teknoloji asla yeterli değil.
Fazlası gerekli
En iyisi dikey süpürgeler bence. Her şeyi de robot yapmasın, hareketsizlikten keşkül olduk zaten :D
Temizlik de çok yoruyor :(
''Yaşamak genel olarak yorucu bir şey '' derim ve muhabbet çok başka yerlere gider :D
Dyson kullanıyorum gerek yok sonrasına
Harika bir ürün.
Robot süpürge benim
Ama ama kıyamam sana
Robot supurgem yok
Olur umarım 🙏
Bazen