Benim dağınık neyse de kirli eve hiç tahammülüm yok, sizin var mıdır?

Var
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayır kesinlikle kirli ve dağınık bir eve tahammülüm yok. Özellikle de dağınıklığa... Oturacak bile olsam evin dağınık olması beni rahatsız eder. Bu yüzden sabah kalktığımda yaptığım ilk işlerden biri evi temizlemek olmasa da dağınıklığı toparlamak oluyor. Çünkü o an dağınık olan tek şey ev değil beynimin içi de oluyor.
Düzen takıntım var, temizlikte mutfak kesinlikle mis gibi olacak.
Ocak üstünü lekeli gördüğüm an bana basıyorlar.. kisaca ben pisliğe gelemiyorum..
Cevap
8Cevap
Kirli bir eve belki ama dağınık eve asla tahammülüm yok.
Görseldeki gibi savaş alanına dönmüş olmadığı sürece etkilemez. İş güçten takıntı yapacak zamanım kalmıyor
Dağınıklık neyse ama kirli olmasına asla tahammül edemiyorum. Bir yerin pis olmasından nefret ediyorum gerçekten.
aşırı derece de takıntılıyım kirli ve dağınık evde 1 saatten fazla oturamam nefes alamam duvarlar üstüme üstüme gelir
Dağınık bir ortamda oturamam bile. Ne kirli eve ne dağınık eve tahammülüm yok.
dağıtan kirleten bensem azıcık tahammülüm oluyo tabi...
Görsel bile tüylerimi ürpertti. Asla yok, yok YOK! :D
İğrenç yani kimse pis evde yaşayamaz.
Dağınıklık düzensizlik beni huzursuz eder..
Pisliğin tekiyim kanka zaten haha
Hayır yok agresif oluyorum.
bir dakika bile duramam..
Aynen ben de biraz dağınığım ama pis ev 🤮🤮🤮🤮
Gelsin temizlesin o zaman. Bizden bu kadar
Hiç yok
Aslaa🙃🙃
Benim hayır yok
Yokk
Böğğ
Ne çirkin duruyor gerçekten 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?