Çamaşır suyu tek başına yeterlidir aslında. Bekletilerek kullanıldığında yağ, kir, çamur, kalıntı, rutubet kısacası götüremeyeceği kir yok. Ama tek başına kullanmak yeterli değil maalesef. Su ile karıştırılmalı ki hem daha az tahriş etsin hem de daha iyi etki göstersin.
Ben en çok banyoyu çitilemekten hoşlanıyorum açıkçası halı yıkama fırçası kullanıyorum böyle sert olanlarından allahım o yüzeyin onun fırçalıyorum çamaşır suyuyla ya da cifle köpürüyor böyle heryer deterjan sonra duş başlığıyla heryere su tutuyorum köpükler gidiyor zemin duvarlar pırıl pırıl ayna gibi su damlası bile tutunamıyor bayılıyorum. Tabi lavabo, lavabo bataryaları vs onlara ayrı süngerleyip ayna yapıyorum yine efso. Bide şu ocak, çaydanlık, tencere altlarında çelik kısım olur ya ordaki inatçı lekeleri çıkarmaya bayılıyorum efsane tatmin duygusu. Favori malzemelerimi sıralarsam Domestos (mavi şişeyi kullanırım hep) Asperox yağ&kir çöz (böyle fosforlu bi sarı ve resmen fanta kokuyor çok hoş) Cif