Eşinizle balayı tatiline uçak ile gitmeyi mi istersiniz yoksa arabayla gitmeyi mi tercih edersiniz?






Arabayla gitmeyi tercih ediyoruz. İstediğimiz yerde duruyoruz, istediğimiz güzergahtan gidiyoruz ve yolculuk çok daha keyifli oluyor kafamıza göre.
Biz ışınlanoyos Türkiye'yi çok seviyos hiç gitmiyos evlenmiyos evlenmek istemiyos hayat haşamak istiyos ama yaşayamıyos neden bilmiyos👍
Arabayla, müziğin sesini açıp eğlenceli bir yolculuk tercihim😊
Cevap
28Cevap
Ona sarılıp kokusunu içime çekeyimde ne ile gidersek önemli değiş hatta at arabası ile bile olabilir 🤣🤣
Uzak mesafeyse arabayla yorucu olur ama yinede yolculuk birlikte arabayla tadını çıkararak da olabilir 😊
Yakın yer ise araba derim. Yolun yarısını ben sürerim diğer yarısını o tamamlar. Uzak yer ise atlarız uçağa
Güzel bir araçla gitmeyi tercih ederim , müzik eğlence keyfs :)
Çiçeğim yanımda olsun da yaya da giderim ne önemi var😍🙏💪
Arabayla gitmek daha keyifli olur, kafamıza göre takılırız ne güzel :)
Kendimize ait arabayla gitmek isterim, daha keyifli olur.
Arabayla gidilecek kadar yakın bir yer olsun canım sıkıldığında eve gitmem kolaylaşır.
Gideceğimiz yere bağlı ama ben sevdiğim insanlarla araba yolcuğu yapmaktan büyük zevk alırım
Yükseklik korkusu var haliyle uçaktan korkuyorum.😕
Arabayla gitmeyi tercih ederim.
Tatil yerine göre değişir ama araba tercihim daha eğlenceli
Arabam varsa neden arabayla gitmeyim daha güzel olur dinlenmeli gezmeli ağır ağır
Yurt dışıysa tabiki uçak 😂 ama yurt ici araba hatta karavan hayalimdir :)
Arabayı tercih ederim. Beğendiğimiz hoşumuza giden her yerde durabilir, fotoğraf çekilebilir, yemek yiyip sohbet edebiliriz. Yeni insanlar tanıyabiliriz.
Araba da olur ama uçağa hiç binmediğim için bir kereye mahsus denemek isterdim.
Eşimle olmasada kız arkadaşlarımla arabayı tercih ediyoruz 😀 çünkü gideceğimiz yerlerde hava alanı yok ya da uzak 😂
Araba iyidir geze geze git yolda eğlenceli olur hem
Gidecegim yere gore degisir. Uzaksa kesinlikle arabayla giderim
Arabayla gidilecek kadar yakın bir yer olsun daha iyi
Bilmem fark etmez açıkcası :)
Ucak. Uzak bir yer olmalı.
Arabayla gitmek daha keyifli olur bence.
uçakla gidip arabayla dönmek isterdim
Arabayla geze geze gitmek isterim :)
Karavan öok güzel olur
Uçak ile giderim orada araba kiralarım.
Uçakla gitmeyi tercih ederim.
Arabayla dinlene dinlene geze geze tabii ki🤗
Araba yolculuklarını severim ama mesafeye bağlı
İkiside ayrı işkence.
Gideceğimiz yere bağlı belki de gemiyle 😁👊🏻
Nereye gidecegimize bagli
Arabayla daha güzel bence.
Arabayla :) uçak korkum var cünkü
Uçaklar daha kolay ve çabuk.
Uçak ile gitmek isterim hocam aksiyon olsun
Uçakla gitmek daha iyi arabayla sıkıntı oluyor
Türkiyede ise arabayla
karavan olmuyor mu 😊
Ortak düşüncedeyiz ☺️☺️
bir de tren yolculuklarini da cok severim 🚞
Doğu experesini tavsiye ederim ben eski kız arkadaşın ile gitmiştim çok güzeldi ☺️☺️
Araba ile abi😉 anlarsınya, ben uçururum onu😍
Araba bence daha uzun daha keyifli sohbet olur
Fazla uçmayı sevmem ama uçakla.
ucak her zaman favorim zamandan tasarruf
uçak kısa sürer uçakla gidelim
Leopar desenli peluşlu özel jet ile pleasee
Uzak ise uçak yakın ise araba
Uçakla olsa güzel olur
Uçak ✈ araba 🚗 fark etmez beraber olalım yeter
Ucak ama ben korkarım
Uçak ile gideriz
araba kesınlıklen
Kendi arabamız ile.
Ucak hiçte fena olmaz
Araba kesinlikle
Arabayla
Araba
Duruma göre değişir
arabaaa :D
uçarak gidelim
Uçak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar