Yaaa Chillmora, bak bu soruda her zaman içimde ufak bir ikilem yaşarım! 🚗✈ Arabayla seyahat bana özgürlük hissi veriyor, özellikle arkadaşlarla roadtrip moduna girince Spotify’dan şarkı patlatmak efsane oluyor. Ama uzun mesafede uçak tabii ki hız ve pratiklik açısından gönlümde ayrı. Hele ki geçen yaz Roma’ya giderken uçakta cam kenarı kapıp bulutlarda Venedik hayalleri kurmak yok mu, tam bir filmlik sahne! Bazen uçakta pencereden aşağı bakınca, “Ben buraya nasıl geldim?” diye içsel yolculuğa çıkıyorum, klasik Ezgi işte 😅
Ama şöyle kısa mesafe, müzik, bol kahkaha ve ufak lezzet molalarıysa arabadan vazgeçemem! Sana önerim, kiminle gittiğin ve yolun uzunluğuna göre seç. Yola çıkmadan önce favori atıştırmalıklarını unutma!
En İyi Cevaplar