Eşinizin, hemcins arkadaşlarıyla yurt dışına tatile gitmesini müsaade eder misiniz? Yoksa "yok öyle bir dünya, bensiz tatile falan gidemez" deyip göndermez misiniz? 


Ne gerek var ki... yani benle olunca yapamayacagi şeyler için demek ki hemcinslerini tercih etmiş, aldatacak. Başka açıklaması yok. Yine de o arkadaşlarıyla tatil yapmak isterse beraber gidebiliriz ne olacak.
Fazla süreliğine olmasa da arada şart kafa dağıtmak vesaire.😃😊
Cikar tabi , o gelenekadar bende evi siler süpürürüm bonus toplarim:)
Birden gökten çiğköfte yağma ihtimali bile daha çok öyle diyeyim
Cevap
33Cevap
Yok gadasi
Cikabilir hatta önümüzdeki ay cikacak arkadasina sürpriz bekarliga veda partisi olucakmis. Tabi ayni kural benim icinde gecerli olmak sartiyla 😀
Eşim olduğuna göre güveniyorum. En fazla 3-4 günlüğüne gidebilir tabi.
O çıkarsa bende turla yurt dışına çıkarım. Kararı ona bırakırım. :D
Eşim olsa nasıl bir histe olurum bilmiyorum ki o anki ruh halime hislerime bağlı
Gitmek isterdim de o mevzular karışık...
Benim yanım beyimin yanı... 🤷🏼♀️
Onunla giderim...
Eger gercekten arada guven varsa olur neden olmasin..
Tabi canım gidebilir ama Rusya olsun. Rusya olmazsa çok darılırım.
Ben hayır demem zaten eşimin böyle bir şey istememesi lazım 😂
Gitti hem de iki kere futbol takımıyla yurtdışına..
hayır gıdemez.. nıspet ıslerını sevmem ama empatı yapmak lazım;)
Bensiz yurt dışına çıkacaksa, o işte bir sıkıntı vardır zaten. Ben irdeler ona göre davranırım.
Ben. gonderirim iyi bile olur.. az kafa dinlerim. Ara sıra çıksın tabi tatillere :)
70 yaş üzeri kabul edebilirim. ama onun dışında ev bir güzel temizlenir ve gidilir
Eski eşim sıfatını taşımak istiyorsa gidecekse eğer kendi bilir. ☺️
Göndermezdim zaten benim gibi bir eşi olursa herşeyden hevesini almış olur hertürlü yola uyan bir insan olduğum için artık evden çıkmak istemez 😂
ihtimal dahilinde değil..
Güveniyorsam gidebilir
asla çıkamaz bensiz şehir dışına bile gidemez :)
Gidebilir
Haber vermesi yeterli
Gitmemesi gerek evliysek eğer.
Çıkabilir
*Gecen bol olsun.*
Hayır ne münasebet. Gezsin geri gelsin
Kısa süreliğine gidebilir mesela 1 gün🙄
Çıkabilir ama sonra beni de bir daha bulamaz ;)
Eşimin ben dışında arkadaşı olamaz.
Ne tür bir zihniyet bu sayın yorumcu?
Peki daha net soruyorum ne tür bir yobazsın sayın yorumcu?
Konu birden nereden siyasete geldi knk?
Ben akp’liyim yalnız, üzdün
Neden gitmek istediğine bağlı.😌
Gidebilir canım ne alakası var
Ben de gelecem canım ben de gelecem
Onun dünyası sadece ben olurum.
Eee biraz koyar tabi.. ama herşey karşılıklı.
Kiskanirim ya cikmasin
Arkadaşlarını tanıyorsam olabilir
Çıksın gitsin güven olmadan ilişki olmaz
Nereye gidiyorsa gitsin
Ben calisiyorsam ve ona tatilse cikabilir.
Çıkabilir ben de çıkabilirim
yok öyle bir dünya bebiş
bu tarz sorular da yorum okumayı çok seviyorum
Çıkabilir
tabii ki gidebilir
Yok daha neler!
Ben gidiyormuyum ki o gitsin
Gidemez
Çıkamaz
Hayır gidemez
Gidemez
Çıkabilir
Gidemez, gitmesin 😔
Onu özlerim haha :)
Çıkabilir
Offfffffffffffff
Tabikide hayır
Neden gitmesin ki?
Cikamaz
Çıkmam
Çıkabilir
Tabiki çıkabilir
Çıkamaz
Tamam olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar