Araba
Otobüs
Tren
Gemi
Uçak

Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Benim yükseklik korkum var :))
1,5 saatlik yolu 14 saatte gidiyorum
Kendi arabam ya da ucak.. Mesafeye gore degisiyor..
Genelde otobüs ve tren kullanıyorum, ama gemiyi bir başka severim😍
Araba ve otobüs genel olarak araba daha rahat oluyor.
Teşekkür ederim 😊🎈
Cevap
16Cevap
Yaklaşık arabamı yeniledikten sonra, arabam dışında bir şey kullanmadım, ama her gün benzin fiyatlarına küfür üstüne küfür ediyorum.
Uçak ve araba 😂💕 ortamına bağlııııı
Motorsiklet
*Gecen bol olsun.*
Değişiyor gideceğim yere göre.
Araba, otobüs ara sıra uçak
Araba veya otobüs kullanıyorum.
Hepsini kullanırım en çok yok hepsi aynı
Genellikle otobüs ve treni kullanılanıyorum
Kendi arabamla genellikle
Araba uçak otobüs 😂☺
Hızlı olsun diye uçak
Otobüsü tercih ediyorum
Arabayla çıkarım ama otobüste zevkli
araba ve uçak..
Niye motorsiklet yok seçeneklerde!
Otobüs veya araba kullanıyorum.
Uçak ya da tren yolculuğu daha eğlenceli
ne kadar sevmesem de otobüs
Otobüs genelde :)
Otobüse talim :)
Araba. :)
Araba...
otobüs ya da araba
Araba çoğunlukla.
Uçak
Araba.
otobüs
Bisiklet: )
Araba
uçak
Araba, uçak, otobüs.
uçak ve araba
araba veya bisiklet
Gemi :)
Otobüs
Araba
Tren
Araba kullanırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar