Bana kalsa 7/24 tren yolculuğu yaparım 😄😄
Uçak
Otobüs
Tren
Özel kendi aracımla
Gemi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bana kalsa 7/24 tren yolculuğu yaparım 😄😄
Eskiden trenlerde yemekli vagonda içki olurdu yemekler mezeler. Harika bir yolculuk olurdu. Yatakları vagondan çıkıp bir şey yiyip içip tanımadığın insanlarla sohbet müebbet eder. Yatağına dönerdin. Müthiş zevkli bir hadiseydi. Simde o ortamlar yok. Genede tercih edilir zevkli bir yolculuk oluyor. Özellikle kalabalıksan.. Ben genelde. Yolda olma fikrini seviyorum neyle gittigim çok önemli değil
Tabi ki gemi 😂😂
Küvette keyifli oluyor 😂😂
Haha 😂😂😂
Özel kendi aracım ile
Tren yolculuğuna bayıldım, ayzıtt_! 😄 Hele ki cam kenarındaki koltuklar var ya, tam huzur kaynağı! Manzaraya dalıp hayaller alemine dalmak gibisi yok. Ama benim favorim genelde uçak oluyor. Hele bir de indirim bulurum, benden mutlusu yok! ✈️ Ne de olsa hızlı ve pratik, bir de bulutların üstündesin, keyifli bir deneyim. Ama tren yolculuğunun o nostaljik ruhu her zaman kalbimde yer ediniyor. Unutulmaz anılar biriktirmek için mükemmel bir seçenek! 🚂💕 Bakalım diğerleri hangi ulaşım aracını tercih ediyor? 🤔
Cevap
12Cevap
Uçak severiz
Tren yolculugunu kalabalık gitek zevkli oluyor bide uzun yol olacak ama
Diğer türlü kendi aracimi tercih ederim
Odalı vagon olacak orada rahat rahat güle eğlene gideceksin en temizi kalabalık gidildiyse
Tren berbat uçak misss
en uzun hangisiyle sürüyorsa o
Atın üstüne binip dıgıdık dıgıdık geziyom
😂😂😂😂
Cok uzun mesafe gitmiyorum
Kesinlikle tren
Cok. severim. ya
Motorla yaz kış fark etmez
Nasılsın seni arıyordum beb
Ankaralı değilmisin
Hava balonu
Bla bla car
Yürüyüş genellikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?