Bu aslında balayından ne beklendiği ile de alakalı sanırım. Kimileri "hazır evlendik, işten izin aldık, biraz kafa dinleyelim" deyip 5 yıldızlı otellerde konaklar, kimileri ise eşiyle güzel günler geçirmek ister ve çok huzurlu yerlere gider. Siz hangisini istersiniz?
Balayınızda bol yıldızlı bir otel mi, sevimli bir bungalow mu tercih edersiniz?
en lüks otelde bile 3 gün kalındıktan sonra bayıyor. tabii bu dediğim otelden hiç çıkılmazsa oluyor. eğer hiç gitmediği bir ülkeye gidiyorsa bir insan, otelde minimum sürede kalmalı, olabildiğince ülkeyi keşfetmelidir. otellerden bıktım, bungalow diyorum :D
Dubai de bie su altı oteli var çok güzel. Konuyla ne alakası var diyeceksiniz huzurlu ve sessiz ayrıca yıldızlı bir otel suyla iç içesindir. Gelecekte benim de o otelle ilgili planlarım var.:D
her ikisi de olabilir o problem değil de, ben eşimle dünyanın her yerine gitmek istiyorum :) evlenmeme en az 6 yıl var daha ama olsun şimdiden planlıyoruz
bir arkadaş anısı vardı. kardenizde uzungölde bungolowda kalıyoruz diyordu yan bungolwda genç bir çift kalıyormuş. arkadaş diyor bu çift gece bir senas geciyor sabah bir seans geçiyor. güreş mi yapıyorlar ilişkiye mi giriyorlar belli değil diyordu. arkadaş bir daha bungolow mu Allah korusun diyordu
@MaSksTeR kız ansn baban gelir yarıda kalır hem konu komsu duyar diye sessiz sessiz oluyor. Ben acayip eksikligini hissettim. Hıncını cıkartmak icin bir sonraki ay otele gitmistik. İşte bizim bal ayımız oydu.
Bungalow için otel tercihi önemli. Bol yıldızlı otellerde de belli bir rakamı gözden çıkarmazsan karşılığını alamazsın. 5 yıldızlı parası ile en güzel bungalow tercihim.
En İyi Cevaplar