Gittiğiniz yolda memnunmusunuz.. gerçekten onun gitmeniz gerektiği yol oldugundan eminmisiniz?

Selam..""beklemek gövde kazanması zamanın"... deyip iç çekenler..

Ormanda iki yol vardı.. az kullanılanını seçtim.. orayı da rantta açmışlar :))
Ormanda iki yol vardı.. az kullanılanını seçtim.. orayı da rantta açmışlar :))

Bize verilen yollardan mı gidiyoruz? Yoksa gerçekten kendi yolumuzu mu çiziyoruz? Yoksa bağlılıklarımız sorumluluklarımız bize yeni yol şansı vermiyor ya da bahanelerle mi sığınıyoruz?

Gittiğiniz yolda memnunmusunuz.. gerçekten onun gitmeniz gerektiği yol oldugundan eminmisiniz?
Cevapla