Kişilik & Karakter Doğru yolu bulabildiniz mi yoksa hala yanlış yolda mısınız? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Doğru yolu bulabildiniz mi yoksa hala yanlış yolda mısınız? Doğru yolu bulabildiniz mi yoksa hala yanlış yolda mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u 27esmerim Takip Et FenomenMaster Yaş: 38 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,8b cevap paylaştı. Dogrudayim şükür Allah doğrudan ayırmasın. 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Yanlış ya da doğru bir yola girdim artık. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Ben kendi doğrumu buldum sonuna kadar. ama her doğru veya yanlış insanı mutlu ya da mutsuz etmeye yeterli gelmiyor 1 0 Yorumla
zıSɹɐʎⱯ Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 95% +1 yıl Doğru yoldan kastın kişi ise buna katılmıyorum. Hayatta mutlu olabilmek için birilerine gerek yok 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Kendin için inandığın bir yol olabilir.. genel anlamda sordum ben Yorumla
KnightsSword Takip Et Master Yaş: 26 , eic 81% +1 yıl doğru mu yanlış mı onu da bilmiyorum abi ben :D kendimizi arıyoruz herhalde halen. 1 0 Yorumla
TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Şu an doğru yoldayım inş yolumdan şaşmam 🥲 1 0 Yorumla
HüSeYiN_3301 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 68% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 870 cevap paylaştı. Doğru yolu 24 yıldır takip ediyorum. 1 0 Yorumla
_Begonvil_ Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Doğru yoldayım. Eminim. Son kararım. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl 👍 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Dogrudayim şükür Allah doğrudan ayırmasın.
Yanlış ya da doğru bir yola girdim artık.
Ben kendi doğrumu buldum sonuna kadar. ama her doğru veya yanlış insanı mutlu ya da mutsuz etmeye yeterli gelmiyor
Doğru yoldan kastın kişi ise buna katılmıyorum. Hayatta mutlu olabilmek için birilerine gerek yok
Kendin için inandığın bir yol olabilir.. genel anlamda sordum ben
doğru mu yanlış mı onu da bilmiyorum abi ben :D kendimizi arıyoruz herhalde halen.
Evet doğru yoldayım..
Şu an doğru yoldayım inş yolumdan şaşmam 🥲
Doğru yolu 24 yıldır takip ediyorum.
Bulduğumu düşünüyorum, hayırlısı..
Doğru yoldayım. Eminim. Son kararım.
👍
Hâlâ bulamadım