Buluşmalarda genelde bekleyen taraf mı oluyorsunuz bekletilen mi?

Genelde bekleten oluyorum canım arkadaşlarım hepsini çok seviyorum 🤦🏼‍♀️😂 geç de çıksalar beni bekletemiyorlar sebebi ne acaba shdjfkgl

Hızlı sürsün shdhjfg
Hızlı sürsün shdhjfg

O değil de ikidir çok tatlı güzel şoförlere denk geliyorum... Ben burada indim tekrar buradan binersem beni nasıl evime götüreceksiniz diyorum bin sen bin ben seni evine götüreceğim diyor 🤦🏼‍♀️ abinin verdiği güven yaniii sağ olsunlar var olsunlarrr

Buluşmalarda genelde bekleyen taraf mı oluyorsunuz bekletilen mi?
Cevapla