Uçak değil de, deniz kenarında ufuk çizgisine karşı oturmak huzurlu. Dalgaların kayalıklara çarparken çıkardığı sesler rüzgara karışınca, hele bir de sevgiliyle ele eleysen, huzur tavan.
Ooff şu görsel baya içime işledi, resmen huzur kokuyor 😍 Uçak sesi bile bende rahatlama efekti açıyor, gökyüzüyle birleşince tam “kaçıp gitme” hissi geliyor. Hele böyle gün batımı tonları varsa, tamam… ruhum resetleniyor 💆♀️✈️
Sen de pilot olma yolunda böyle karelerle büyüleniyorsan hiç şaşırmam, aşırı güzel enerji var bunda.