
Bu güzel manzarayı izleyince huzur bulursun. Saatlerce izlemek istersin vs 😊

Bu güzel manzarayı izleyince huzur bulursun. Saatlerce izlemek istersin vs 😊

Güzel manzarayı gördüğüm anda deklanşöre basarım.
Manzarasi gokyuzu bile olsa manzaralı evde oturacagim ilerde. Kendimi koğuşta binalarin arasinda sikisip kalmış toptak ve oksijenden mahrum yasamaya calisan bir cicek gibi yasatmicam
Umarım istediğinin en güzeli olur 😊
Teşekkür ederim 😊💗 senin de oyle olsun
Rica ederim 😊🌹


Huzur veriyor tabiki. Kafamı nereye çevirirsem her yer manzara.
Galiba bu gidişle oraya yerleşeceğim 😊😊
Cevap
21Cevap
Evet veriyor
Ay manzarası güzel, severim. Yeşil alan da çok güzel.
Gerçi yıldızlarım gözükmüyor ama olsun 😊
Yıldızlar şehirlere küstü. Yıldızların bol olduğu bir gece 12 yaşında falan gördüm, halen aklımda.
Dün vardı. Belki de bugün gündemde ki olaylardan etkilendiler ve gittiler galiba.
Gitmezler gitmezler. 😬
Teşekkür ederim yengeç 😊
Riva ederim. İyi akşamlar kova ✨
Bilmukabele 😇
Telefondan foto veya resim olarak diyorsan hayır ne huzur aşılıyor ne de ilgimi çekiyor ama gerçekte olursa saatlerce izleyebilirim
Kast ettiğim gerçek manzara idi 😊

Gelde bu manzarada huzur bulma
Bu manzarada güzelmiş 😊
Bu hava ve ambiansta sessizligi dinleyin enteresan huzur kapliyo içimi
Sessizliğin sesi misali 😊
Metropolde değil kırsal bölgelerde doğayı dinlemek su ağaç çalı çırpı kuş sesi vs insani dinginlestiriyo sessizlikte evet
Verir tabiki derin bir mavi bazen koyu bir karanlık bazen uzun bir yeşillik ❤️
Canlı canlı görmek huzur veriyor, kare yetmiyor.
Evet huzur veriyo ve seviyorum ilginç bi şey :D neden oluyo öyle
Belki de o kareye bakarken mutlu olduğunuz anlar gözünüzün önünden geçiyor 😊
Evet seviyorum sessizlik içinde uzaklara dalıp o güzellik içinde ruhumu dinlemeyi
bu siteye üye olupta sorulan soruları gördükten sonra
Evet. Manzaralar, doğal güzellikler huzur verir. 😎
Etkı etmıyor bende. Baya ay işte
Belki Atatürk Orman Çiftliği manzarası da olabilirdi:)
Bak o olur işte.
Ya da Kuğulu park 😊Huzur verir oralar.
https://ibb.co/6JXbR0J
Şöyle bir yer lazım bana 🥺
Bu yere yakın şey var. Çankırıda bülbül Pınarı. Atlara da biniyorlar.
Bir an beton yığını içinde yaşadığım aklıma geldı. Üzüldüm bak 🥺
Bazı yerler Angara da beton yığını. Altıparka giderken özellikle.
Manzara her zaman iyidir
Özellikle deniz manzarasi ve doğa manzaralari
İki dakika izliyorum, ondan sonra sıkılıyorum
Tabiki özellikle gün batımı
Evet içim huzur doluyor.
Evet özellikle yıldızlar ve ay
Ziyadesiyle mutlu eder
Çok seviyorum manzaraları
Fazlasıyla
Genelde huzur verir
Daim olsun o zaman 😊
Kesinlikle izlemeyide çekmeyide çok severim.
maalesef hayır
Evet bende severim
Evet
Evetttt
Güzel
Evett sanaa :)
Evet
Evet
Evet güzel manzara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?