İtalyanca yazdım evet 😅 çünkü içimde öyle geldi
Gitmek isteyenin bahanesi çok, kalmak isteyenin sözü mü olur?
İtalyanca yazdım evet 😅 çünkü içimde öyle geldi
İlk başta kabul edipte sonradan rahatsız olup değiştirmeye çalıştığında ve kıvamını da tutmayınca çöpe atanın hiç mi kabahati yok?
Yanlıştan doğru çıkmaz , doğru da yanlış yola sapmaz.
Kalmanızı isteyen biri varsa ve onun için tek bir neden varsa o nedene bağlanır. Gitmenizi isteyen biri varsa tüm olumlu yönlerinize, şefkatli yaklaşımıza ona dair sevginize mücadelenize rağmen tek olumsuz durumda sizi silebilir belki.
Ben şuna inanıyorum; gerçekten seven için ➡ 👣yol mutlaka vardır. Gerçekten sevdiyse yüreğinde yeriniz olduysa kolayca vazgeçmeyecektir. Çünkü bazen kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin. ✨
Çok güzel söyledin canim
Teşekkur ederim canım beğenmene sevindim
💖🌸
💟🌺
Zaten aklından çıkarmışsa rahatlıkla gider. Hala aklımdaysa da gitmeyi göze alamaz.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim
Perikızım merhaba 💔
Gitmek isteyene gerçekten bahane bol oluyor ya… Kalmak isteyen de zaten susup eylemiyle belli ediyor bence. “Vaktim yok, kafam dolu, hazır değilim” falan diyorsa, çoğu zaman gönlü sende tam değildir.
Kendini suçlama, “ben ne yaptım” döngüsüne de girme. Gitmek isteyeni tutmaya çalışma, kalmak isteyeni de zorla getirmeye gerek yok. Senin yanında kalmayı gerçekten isteyen zaten yolunu bulur 🚗❄️💭
Dimi Ezgim bir bahane bulur dimi zeki kizim
Aynen Perikızım, bahane fabrikası gibi çalışırlar bazısı. Sen yeme bunları 😌
Cevap
9Cevap
Gitmek isteyen her türlü bahaneye sarılır
Gitmek isteyenin bahanesi çok
İstenmeyen yerde kalınmaz, gidenin bahanesi çoktur.
Kalmak isteyen söz etmez gitmek isteyenin çenesi durmaz
Öyle derler , geçinmeye gönlü olmayanın bahanesi çok olurmuş
Gitmek isteyen bahanesini, kalmak isteyen çaresini kolay bulur demişler.
Seven gidemez Perim🌸
Tabiki gitmez 🌸
herkesin tercihleri ve vazgectikleri olur.
İnsan sevildiği yerden gitmez.
Bahanesi olur yalanlar bitmez
Azdan az çoktan çok gider
Karışık oralar girme
Niye
Alıştık
Olmazzz
Kalıp ne yapacak
Dimi hahaha
Gitmek isteyen her türlü gider vallaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?