Yazı özleyen var mı?
Yaza aşığım
Yaz bambaşkadır
Kararsızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tamam her ne kadar yazın sıcaktan buna sarsak bile en azından kışınki gibi hastalık derdi çok fazla yok kışın donma tehlikesi var Ama yazın güzelliği her zaman için bir başka oluyor maalesef
aynen
Kışı sevmiyorum. Yaz insanıyım
güzel
Kış en güzeli.
olabilir
Selam suskun çiçek 🌸
Ben yazı deli gibi özlüyorum ya 😂 Kış modunu da seviyorum, kahve, battaniye, dizi falan güzel de… deniz, güneş, akşam sahil yürüyüşü, hafif rüzgar… yerini hiçbir şey tutmuyor bence.
O yüzden net “Yaza aşığım”cıyım 😎 Sen hangi taraftasın, yaz ekibi mi kış ekibi mi?
Cevap
16Cevap
özlemedim hiç
kesinlikle yaz üşümek yok kat kat lahana gibi giyinmek yok doğalgaz masrafı yok eve kapanmak yok
Aynen
yazı özledim ama boğucu sıcakları değil :D
evet
Yaz ayları çok sıcak mevsimleri özlemiyorum genelde Nisan Mayıs ya da Eylül Ekim Kasım
Kış daha yeni başlıyor.
of evet
Kış daha yeni başlıyor 😒
aynen
Ben kış insanı diğilim o net yani sjsd
ben de ya
En sevdiğim mevsim yaz özlemez miyim
aynen
Yazzzımı getirin bana
bana da
yaz insanıyım ama kış'ta güzeldir
evet
Keşke hep kış olsa
yok ya
Deniz , kumsal, güneş iyidir.
enfes
Yaz başkadır her zaman
evet
Özlemedim
Özlemedim ilkbahar güzel
Özlemedim, kışı daha çok seviyorum
Yaz çok iyi ama kış gerekli
Yaza asigimmm
ben de ya
Lütfen yaz gelmesin.
gelecek
Kararsızım..
neden
Göreceksn
Özledim yazı
ben de
Çok soğuk çoook
yaz insanıyım
yazı özlemedim
Yaz insanıyım
Özledimmm
Kışı seviyorum ❄️
Yaz bambaşkadir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?