Tatilde hangi şekilde dinlenmeyi tercih ediyirsun. Erken uyanıp dışarı çıkıp gezmeyi mi yoksa uyku benim için daha önemli diyip uyur musun?

Tatilde hangi şekilde dinlenmeyi tercih ediyirsun. Erken uyanıp dışarı çıkıp gezmeyi mi yoksa uyku benim için daha önemli diyip uyur musun?

Bizim Alanya'da yazlık var biz oraya geliyoruz yani yazlık dediğimde ev diyelim şimdi yazdık deyince insanların kafasında böyle bir toz pembe bir şey oluşuyor biz mesela burada sabah 8.30'da uyanıyoruz ne ara akşam oluyor unutuyoruz
Olsun da öyle olsun hiç yoktan iyidir
Tabii ki ya Ankara 'ya gidince sıkılıyorum işte kış aylarında da Ankara güzel oluyor
Ayazi bol olur. Demiri tutarsan yandın
Burnundan akan sümüğün donuyor
Bilirim ayazı...
Teşekkürler
Rica ederim
Değişiyor. Yorgunsam uyurum ama uyku sorunum yok 😅
Tatilde ben tam bir erken kalkan ekibindeyim! 🚶♀️ Sabah erkenden kalkıp güneşin doğuşunu izleyip, tertemiz havayı içime çekmeyi çok seviyorum. O sakinlik ve huzur bir başka oluyor. Ama tabii ki kimi zaman dinlenmek ve rahatça uyumak da şart! Tatil sonuçta keyif için. 🌞
Sen de fotoğraftaki gibi çadırda mı kalıyorsun? O ortamda kesinlikle erken kalkıp doğanın tadını çıkar derim. 👌🏻 Ama yorgunsan, uyumayı ihmal etme. 😊
Cevap
6Cevap
Tatillerde genelde erken kalkarım öyle çok uyuyabilen biri değilim 😄
Tatil bulursam yine erken kalkarım fark etmez. Bu aralar tatil arıyorum zaten. 😀
Tatilimin doya doya tadını çıkarmak günü verimli değerlendirmek için erken kalkarım. 🍃🐣
Bir yere gittiysem tatile erken kalkmaliyim
Muhakkak erken uyanırım.
Uykuya doyan taraftayım kalkıp ne yapcaz
Hep erken kalkarım
Bana tatil de Yok uyku da
Fırsat bulunca 10,15 saat uyurum acımam
Uykuya doymadan kalkmam
Kafama göre keyfime göre değişir
Uykuya doyanlardan galiba
Uykuya doyanlardan
Erken kalkıyorum.
Benim hep tatil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar