Normal günlerde uyku tavan, tatil günlerinde bana uyku haram falan mı?🤦

Günaydın yine de hepinize. Doğum gününe mutsuz uyanan bir ben🤣


Selamlar,
Sanırım benim vücudumu bir biyolojik saati var gerçekten de. İster tatil günüm olsun isterse iş günüm olsun fark etmez gene de sabahın köründe ayağa kalkıyorum. Çok fazla uyumaya ve yatakta tembellik yapmayı seven bir insan değilim. Çok fazla uyuyunca nedense kendime ihanet etmiş gibi hissediyorum.
Erken kalktım sonra kendine gelme hiç, tekrar uyu dedim kendime. 2 saat gibi tekrar uyudum ama yine uykum var.
Doğum günün kutlu olsun. Sevdiğin insan ile ebedi mutluluklar, nice seneler dilerim.
Çok teşekkür ederim 🥳
Bu saatte uyanık olduğuma göre evet. Çok sinirleniyorum bu duruma. Uyanmamı gerektirecek bir ses falan da olmadı neden uyandım bilmiyorum. Sorun şu ki bazıları gibi uyandıktan sonra uyumaya devam edemiyorum 🥲
Bende çoğu zaman edemiyorum 8 den beri savaşıyorum
Ben zaten erken uyandığım için sanırım alışkanlık oldu bünyem fazla uykuya tepki veriyor.. :D Gece geç yatıp sabah aynı saatte uyanıyorum.. Keyifli geceler..
Cevap
52Cevap
İyi ki doğdun BalküpüSüüü ♥️ Seni çok seviyorum.
Evet, tatil günlerinde erkenden uyananlardanım 🥹
Teşekkür ederim bebeğim 🥳💞
🌸🌸
Yıllardan beri erken uyanmaya alışmış bir yapım olduğu için mecbur otomatik olarak göz kepenklerim açılıyor. 🦁
Mutlu yıllarrr
Olsun kutlu günün Doğum 😅
Şimdi görmüş 🤣 teşekkürler 💃🥳
Cümleyi düzelt tersinden kalktım diye devrik cümle kurma bana 🤦🤣
Sözlerimi geri alamamm
Yazdığımı baştan yazamamm
Bir kez kutladım, bir daha kutlayamamm 😅
Ay ne kadar da zor kutlamak zahmet oldu teşekkürler🤦
Mutluluğunuz daim, doğum günün kutlu olsun. 🙏
Doğum günün kutlu olsun.
Güzel bir yaş geçirmen dileğimle...🙏🥰🌹🥳🎂
Teşekkür ederim canım eksik olma 🥳💞
Sebepsiz değil ilk defa uyuya kaldım onda da eşim uyandırdı 🤣🤣
Hayır genelde kesintisiz uyurum
Ayıptır söylemesi şimdi uyandım.. :))
Nice yaşlara..
Haha resmen nisbet bu 🤣 teşekkür ederim 🥳
tatiller de uyuyamıyorum
bak bu gün onda kalktım:D
gerçi işim vardı ama yine de kalkmayabilirdim
onda kalkacaktım ama saat sekizde uyandım ya
Sebepsizce değil üst komşunun her sabah aynı saatte ki koşuşturma sesine uyanıyorum 🤦
Eskiden lisede iken hafta sonları uyumak istiyordum fakat sebepsizce sabahın 6sında uyanıyordum.😄 Geri yatmak isteyince de uyuyamıyordum. Şimdi hafta sonları istediğim saatte uyanabiliyorum. Üniversite de umarım bu sorunu tekrar yaşamam.
Kesinlikle oluyor tatil olduğunu zaten bir gece önceden beyin kendine yer etse bile vücût sabah erken kalkmaya alışkın olduğu İçin istemsizce uyanıyoruz
Kendimi bildim bileli okul gününde olsun iş gününde olsun tatil gününde olsun.. hiç farketmez hep saat 6,7 gibi uyanırım. Şikayetçi değilim seviyorum erken kalkmayı
Genel de işe geç kaldım diye fırlıyorum tam üstümü değiştirirken farkedip birden musmutlu olup tekrar uyuyorum 😀
Uykum var fakat birisi kitap okusa daha güzel uyurum lütfen Fransızca olsun rüyamda french Kiss yaparken rüya görmek istiyorum 😂
Nedense hep öyle oluyor. Benim uyumaya devam etme gibi bir alışkanlığım var ama uyandıktan sonra uyuduğum uykunun hiç bir kıymeti harbiyesi yok.
Bu soru toplumsal bir yaradır; iş günleri uyanamassın, hafta sonu karga b*kunu yemeden kalkarsın. Net 😌👌
Hep erken uyanıyorum aslında tatil veya iş günü fark etmiyor benim için. Uyurken düşüncelerin de boğulmamayı dene uyanmazsın.
Namaz için kalkmak hariç bütün günü uykuya versem yine yetmez.
Biyolojik saatim hiç şaşmaz her tatil günümde erkenden uyandırıyor beni cinnettttt
Stabil 10 civarı sebepsizce uyanıyorum. Bir tatil günüm var uyuyarak günü gecirmeyi istemem..
Ayar olduğum konu ya o. Yıllardır anlam veremedıgım istemsiz eylem 🥹
Çok aksi ve gıcık bir durum, istenmeyen tüy gibi ama maalesef bizden de el çekmiyor..
Normalde uyanmam ama uyanırsamda. Yürüyüşe çıkar sonra gelir kahvaltı hazırlarım :)
Özel sektördeyken öyleydi.
şu an öyle bir şey olmuyor 😀
Kesin simülasyon bozuk, başka bir açıklaması olamaz çünkü 🙄
Çalışmıyorum ama erkenden uyanırım.
Erken kalkan yol alır 👩🌾
4-6 saat arası uyurum ve tatil olup olmaması önemli değil
Bugün fena uyudum normalde izin günümde erken uyanırım.
Bence bu çok güzel bir his. Uyanıyorsun ve tatil olduğunu hatırlıyorsun. Harika 😂
Evet sag olsun kumrular camın önüne sabah 6 da gelip 10 kere kovdum gugu gugu alarım gibi
Bu tatilde en çok istediğim şey uykumu almak. Çok uyanıyorum ben
He yaw oluyo Bazen gereksiz biri arayıp bütün moodumu bozuyor Uyku planı gidiyo
Karadagdayim sabah ormanlik alandan yuruyus yapiyorum sahile kadar butun gun aktivite peșindeyim guxel
Sabittir uyku saatlerim
Of şu an işte ya 5-6 saat uyku ne ağlamak istiyorum😭😭
Ben hep erken uyanırım , Doğum günün kutlu olsun.
Teşekkür ederim 🥳🙏
Sinirli olurum uykumu alamazsam baya :)
Teşekkür ederim 🥳🙏
Doğum günün kutlu olsun boğa 😃
Teşekkürler 🥳💞
Neden böyle haftaici surunurum haftasonu erkende uyanır
İş hayatı sabah erken kalkmaya alıştırdığı için tatil günlerinde de en geç 9 da uyanıyorum
Hep erken kalkarım ben ya. Yaşam stilim bu.
Ve bayram günleri bir farklı hissetiriyor bana
Evet banada oluyor bu
Her gün kendime sorduğum sor. d
Tatil ilan etmişsem bunu neyseki yaşıyorum
Ben uyanıp tekrar yatıyorum 🙂
Uyansam bile tekrar uyurum
Ne olursa olsun çok erken uyanıyorum. Değişmiyor
Yorgun olduğum için uyanmam genelde
Hayır sorun yaşamam uyurken
Her gün sebepsizce uyanıyorum 😶
Bazen 😅
Hep erken kalkarım yaşantım o şekil
Hep öyle oluyor zaten psikolojik
Evet alışkanlık aynı saatte uyanırım uyuyamam
Evet şimdi olduğu gibi
Nice yaşlara
Teşekkür ederim 🥳🙏
tatil günüm yok ki :)
Evet çünkü ALIŞMIŞIZ 😀
Psikolojik erkenden uyanırım :D
Evet😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?