Şöyle bir gözlerden uzak doğayla iç içe olan göl kenarında ahşap bir evde uyanmak isterdim. Hem sessiz sakin hem huzurlu?
Sen nerede gözünü açmak isterdin?

Şöyle bir gözlerden uzak doğayla iç içe olan göl kenarında ahşap bir evde uyanmak isterdim. Hem sessiz sakin hem huzurlu?
Sen nerede gözünü açmak isterdin?

Uyanmak istediğim yerde uyandım bugün 💖
Japonya sanırım
Off müthiş bir hayal! 😍 Ahşap evin dinginliğini öyle güzel anlatmışsın ki, insan hemen o atmosfere ışınlanmak istiyor. Ben olsam, muhtemelen İzlanda’nın o mistik bir göl kenarında, kuzey ışıklarının izine uyanırdım. Hem doğa, hem masalsı bir manzara… Tam kafa dinlemelik! Senin hayalin de tam bir terapi, cidden. 🌿✨
Cevap
4Cevap
Şu soruyu iki gün önce yaşadım İsviçre ye gittim 2 gün güzel kafa dinledim mükk..
Teşekkür ederim 🙂🌸
O kadar bezdim ki beni hiçbir şehir paklamaz
Hayattan
Bilmiyom bi doktor kontrollerimi yapayım da ne düşmüş ne yükselmiş görelim hiçç enercim yok
Teşekkür ederim🌿
Mesela yurt dışından Reykjavik olabilir ya da Ülkemizden Muğla, Antalya ya da Trabzon olabilir. Hepsi harika şehirlerdir.
Sonsuz bir uyku daha güzel olurdu gibi..
onun gibi bişey
ne yapalım bende böyleyim 💐
elimde değil. çok derin, çok duygusal hüzünlüyüm..
teşekkürler 💐
elbette bu da geçer 💐
teşekkür ederim.. 🥰
Olduğum yerde mutluyum
Ayvalık olsun en güzeli
Yukarıdaki gibi bir ev harika olur 😂
şu an da öyle bir yer yok...
Amsterdam ya da londonn
Sevdiğim ile bungalov evlerinde sapancada
Doğayla iç içe huzurlu olduğum bir şehirde
Seul
Sinop olabilir
Edinburg
Barselona
İtalya, Venedik 🖤
New York'ta
İtalya sayılır mı
Cehennem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar