Gece gezmesi mi daha keyifli, gündüz gezmesi mi?

Gizli mekanımızda biraz kafa dinlemece… 🙃

"Konuşmaya ne lüzum vardı? Bütün güzel laflardan ve hoş insanlardan sıkılan bu mahlukları, birbirlerinin sessiz mevcudiyeti, yorgunluk verecek kadar doyuruyordu." 🪶


https://youtu.be/wMdnGwOuhoI?si=p_RB-pxLiUTixa5s
Gece gezmesi mi daha keyifli, gündüz gezmesi mi?
Gece gezmesi mi daha keyifli, gündüz gezmesi mi?
Cevapla