3 aydır Amerika'ya iltica ettim ailemi çok özlüyorum anne de beni çok özlüyor ne yapmalıyım daha 5 yıl burada kalmam gerek?

3 aydır Amerika'ya iltica ettim ailemi çok özlüyorum anne de beni çok özlüyor ne yapmalıyım daha 5 yıl burada kalmam gerek?
Cevapla