Evlatlık olduğumu öğrendim. Öz ailem beni geri istiyor, ne yapmam gerekiyor gitmek istemiyorum?

20 yaşındayım ve iki gün önce ailem tarafından 2003 yılında evlatlık olarak verildiğimi öğrendim. Anne baba dediğim insanlar bir yabancıymış. Beni terk eden ailem ise benle görüşmek için ısrarcı. Ne yapacağımı şaşırdım kendimi çok kötü hissediyorum onların yüzlerini görmek istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok süper bir soru sormuşsun
Güncellemeler
+1 yıl
Bir süre kafa dinlemem gerekiyor ondan sonra oz ailemle görüşeceğim dertlerini anlatsınlar. Ama beni büyüten ailemin yanında ayrılamam onlar da perişan. Sagolun yorumlarınız için
Evlatlık olduğumu öğrendim. Öz ailem beni geri istiyor, ne yapmam gerekiyor gitmek istemiyorum?
Cevapla