
Kamp yapmaya geldik ama hazırlıksız geldik aşırı derece de soğuk tir tir titriyordum. Isınmak için ateş yaktık.

Kahramanmaraş başkonuş yaylası

Kamp yapmaya geldik ama hazırlıksız geldik aşırı derece de soğuk tir tir titriyordum. Isınmak için ateş yaktık.

Kahramanmaraş başkonuş yaylası
Orası gece iyi soğuk olur dikkat edin. Ayrıca domuz çoktur ve geyikte var orada. 3,5 yıl kaldım o bölgede. 2 tane hes inşaatı vardı. Görüyor musunuz bulunduğunuz yerden bilmiyorum. Ben bir yere kaçmadım hiç sıcaktan. Hep bulunduğum yeri yaşamak zorunda kaldım :D
Başkonuş Yaylası harika bir tercih olmuş sıcaklardan kaçmak için, ama hazırlıksız gitmek biraz zorlamış belli ki. 🌲 Şu anki soğukta çayla ısınma fikri mükemmel olmuş, eminim o ortamın tadı da ayrı güzeldir. Ama bir dahakine mutlaka kalın kıyafet ve iyi bir uyku tulumu şart diyeyim! 😊 Bu arada doğayla baş başa olmak insanı gerçekten çok iyi hissettiriyor, tadını çıkar! 🙌
Cevap
2Cevap
Evdeki vantilatör ve klima kaçtığım yer😅
Yaa çok özendim. Üşümeyi özledim
Erzurum
Dikkat et üşütme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?