Eşimle balayındayız sürekli yorgun olduğunu söyleyip kendi başına uzanıyor?

Sabahları aktivite yapıyoruz bende yoruluyorum ama akşam olunca sevdiğim adamın kollarında uzanmak istiyorum akşam havuza girmek istiyorum kollarına uzanıyorum iş hemen onun istediği yöne gidiyor ama ben sarılıp uzanalım dediğimde yorgunum benim yorgun olmaya hakkım yok mu oluyor en güzel zamanlarımızda sadece sevmek ve sevilmeyi en dibine kadar göstermek görmek istiyorum bu niye zor geldi şimdi çok moralim bozuk çıktım kendi başıma yürüyorum ne yapmalıyım

Eşimle balayındayız sürekli yorgun olduğunu söyleyip kendi başına uzanıyor?
Cevapla