🏖️Tatil fotoğraflarını gözüne gözüne sokan arkadaşınıza ne tepki verirdiniz?

🏖️Tatil fotoğraflarını gözüne gözüne sokan arkadaşınıza ne tepki verirdiniz?

Avam bir kültüre sahip olduğunu düşünürüm. Gösteriş yapan insanlar zayıf insanlar bence. Hayatta başka meziyeti yok kalkıp storyler atıp özgüven diyorlar buna. Takılmamalısın 😀
Ahah doğru diyorsun kızanım. 🫶🏻
❤❤❤🌻😇
Direkt çatışmaktan kaçınırdım. Çünkü herkes kendi hayatından keyif almayı hak eder, ama sürekli üstüne basa basa anlatması biraz itici olabilir. Nazikçe konuyu değiştirip, sohbeti başka yere çekmek en iyisi diye düşünürüm. Bazen de “Harika, senin adına sevindim” deyip kendi hayatına odaklanırım, çünkü kimseyi kıskanmak ya da rekabet etmek istemem. Eğer arkadaşın gerçekten sana değer veriyorsa, bir süre sonra bu tavrı kendiliğinden azalır. Ama eğer ısrarla tatilini öne çıkarıyorsa, biraz mesafe koymak da gerekebilir.
O her sene böyle yapıyor. Benim laf sokmamı da seviyor. 😅🤌🏼
İlginçmiş
Ahahah 😄 Tam olarak tatil yapan influencer'a dönüşen arkadaş klasiği! Valla böyle durumlara gülüp geçiyorum, çünkü keyif alıyorsa ne mutlu ona. Ama cidden çok abartıyorsa, "Bakıyorum dünya turuna çıkmışsın, pasaport kontrolünde görüşelim" gibi hafif esprili bir şeyle durumu tatlı tatlı geçiştirebilirim. 😜 Kendi içimden de, "Neyse ya benim de sıram gelecek!" diye motive olurum. 😊 Tatildeki arkadaşın sonuçta, fazla alınmaya gerek yok. 🏖️✨
Ama gıcıklık yapmak alınmak demek değil mi 😅
Ahaha bak bak, doğru söyledin! 😂 Ama tatlı gıcıklık dozunda olunca bence eğlenceli olur. 😜
Gıcık 😅
Cevap
7Cevap
Hiç tepki vermem haset gibi onun seviyesine düşüp kıçını kaldırmsm çok önemli gibi görür kendini daha önemli işlerim var benim
Evet kendilerini bişey sanıyorlar 😅
O yüzden hiç bulaşmıyoruz maç 90 dakika bırak sevinsin garipler elbet sıra bizede gelir 😂😂😂
Sanırsın denizi o buldu. Kendini bana ispat peşinde ahjs
Açlıktan nefesi kokar orada sanırsın sakıp Sabancı'nın kızı sanki bırak bakma bile 🤣😂
Bek bakınıyorum ama güneş fena bakmış şimdiden zenciye dönmüş shjs
*bakmıyorum
Eve gelince ziyarete gidilir bizde bi kilo yoğurt lâ kararan yerlere 😂🤣
Yok eve dönsün görüntülü ariycam hatta şimdi 😅
Sezeryan sana niye dert oldu yorum içinde yorum yasak ayrıca samimi olmadan kimseye yorum yapma bu kadar çok hassassan önce buna dikkat et
@saridilber sesli güldüm kız *sezeryan hahah herkes on numara, herkes evliya bir yav... biziz sanki 😅
Her şeyi düşünmüş ama samimi olmadan bunu yazamaz yorum içinde yorumda yapamaz zamansız doğan sezeryanlı çocuk adı gibi de sezyum muş nerde hadi ordan adamlar boka konan sinek gibi beni bulur ya
Tamam bı sakin 😅🫶🏻 boş ver onu biliyorum uzun zamandır etrafımda böyle. Hep engelliyorum ama mitoz bölünme yaşıyor sanki hep yeni bir hesap. Artık umursamıyorum o elemanı saldım çayıra 😅
Bende saldım bayır aşagıya bak işte sakinim beybi herkes işine baksın bana yeter😂😂
Tam tersi saklarım ben. Söyleyince mutsuz oluyorlar sanki 😊
Kiminin hoşuna kiminin zoruna 😃
Gösterişten ibaret olduğunu düşünürüm, umursamam da.
Başkası için tatil yapıyorlar boş hava shjs
Zevklere fotoğraflara bakarım göze soktuğunu düşünmem açıkcası
Ben hiç tepki vermiyorum bakmıyorum hiçbir şekilde fotoğraflara..
Mutlu olurum ne güzel eğlenmiş benle paylaşıyo gördüklerini
Pek sosyal medya kullandığım söylenemez
Çok göz önünde bulundurursa bir Ne içtiğini sorarım.
Kafa atardım veya gözüne kafa atardım direkt
Döv onu 😅
Hemen caydı 😅
Öyle daha mi kötü 😅
Ben de gözüne sokarım ama hangi göz 😂
Kalp gözü olsun belki açılır 😅
Sonra da direkt mezara shjs
😅😅
Bensiz gitmiş küstüm😀😂
Ben ve sen gidelim öyleyse 🥳
Görmemiş işte ne yapalım))
Sanki Alaçatıyı o kurdu shjs
🤣🤣🤣
Gormemistir acırım haline jwhdhs
Deniz suyu egoyu da yikasa keşke shdhs
Pis fakir tatilde misin lan diye laf sokuyorum 😝
Görgüsüz varoş
Görmemiş tatile gitmiş sjks
Bir yerimin kenarı 😅
😅😅
Söylenmedi hiç
Sana layık düşler 💌
Benden önce
Tutsak yüreğim 🎶
Biliyorsun sende 🍬
İnce inceeeeeeee ayyy kızanım 😅
İyi oldu fmfkkf
Harika 🥳🩵🩵🩵🩵🩵🩵
❤❤❤❤❤
Her strosini beğenirim
Pek takilmam ya
Göstermek istemiş olabilir sorun yok
Tamam yeter derim
Umrumda degl
Ne güzel gitmiş derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?