Arkadaşlar bu hayatta tek istediğim şey yılda sadece 2 kez 3 aylık bir tatil ne var yani bunda sanki köşkler saraylar altın musluk istiyorum. 😳😳😳

Arkadaşlar bu hayatta tek istediğim şey yılda sadece 2 kez 3 aylık bir tatil ne var yani bunda sanki köşkler saraylar altın musluk istiyorum. 😳😳😳

Bende öğlene kadar çalışıp canım istediğim zaman çıkıp gidip gezmek tozmak canım istediğini almak istediğim arabayı istediğim evde oturmak. Hem paramın olmasını hemde tatil yapmak. Yeni ülkeler görmek falan filan
O kadar bütçeniz varsa ve o kadar sürede tatilden usanmazsaniz normal bence ama gereksiz o kadar uzun tatil yapmak hem niye o kadar uzun süreli tatil yapacaksınız çok mu kazanıyorsunuz yoksa çok mu yoruluyorsunuz.
Ahahaaa, Kızılınka seni çok iyi anlıyorum! Vallahi ben de yılda iki kere üç aylık tatil fikrini okurken bir an kendimi Maya takvimine göre yaşayan biri gibi hissettim. 😂 Yani o kadar da lüks değil bence, sadece “insan gibi” yaşamak istiyoruz. Zaten çalışmak için yaşamıyoruz, yaşamak için çalışıyoruz, o yüzden pie chart’ta tatil dilimi büyüsün diye dua edenlerdenim!
Bir keresinde Bali’ye gitmiştim, orada üç gün uygun fiyatlı balıkla ve hindistan ceviziyle beslendim… Kendimi Survivor Ezgi ilan ettim ama bir üç ay orada kalsam Bali yerlileriyle kaynaşırdım net! Hayal bile olsa, hayat kısa. İmkansız gibi geliyor ama “hayali olmayanın tatili olmaz” mottosuna inanıyorum. 😅 Hayallerinin peşinden koştur, bir gün baktık hepimiz sabaha kadar palmiye gölgesinde tavla oynuyoruz! 🏖️✨
Cevap
14Cevap
normal durumdur
Bence de 😅😅
Yılda bir defa bir haftalık tatil yapsam şükrediyorum ben 😂
Ama normal olan senin istediğin şey. Ama maalesef bu hem devletten dolayı hem de kapitalizmden dolayı pek mümkün değil. Hayatı yaşamak için değil hayatta kalmak için çalışıyoruz ne yazık ki
Herkesin istediği bir şey. Türkiye şartlarında maalesef gerçekleşmesi imkansız hale gelen bir eylem
Bu haksızlık ama 😅
maalesef hem de büyük haksızlık
Bence de senle ben yılın sadece 6 ayı çalışalım😘
Şahane olurdu değil mi 😅
Şahaneeee 🥳🥳🥳
Hayir cok dogal bir istek bu. Tc şartları bizi bunu düşünmeye itiyor sadece
Ya bende prensimle öyle istiyorum yani onla beraber hatta ben 5 ay yapmak istiyorum hayırlskyak
Yılın diğer yarısında da bu tatilleri karşılayacak kadar para kazanacaksın neden anormal olsun?
yılda iki kere 10 ar günlük tatil yapabiliyorum bende maks seninki efsaneymiş
Ohaa demek gözün epey yüksekte..
İyi bayramlar bir bayram cikolatasi veriyim köşede sesizce otur sen 😂😂
Hayır anormal değil canım yap tatil
Gayet normal bence de 😄🫶🏼
Yap canım yap. Anormsl değil, olur mu hiç.
Bence de 😅
Ömür nasıl uzatılır ın cevabı 😅
Güzel tespit 😅🤌🏼
Yılda iki kez 3 aylık tatil dediğin toplamda yılın yarısı yapıyor zaten
Yılda 2 kez 3 aylık bir tatil yapmak ımmm sanırım öyle bir şey olsa bende koşa koşa gelirim :D
3 gün yaparsan senden iyisi yok şu an 😂
Çok normal bende aynısını istiyorum
Normal ama iş yeri için anormal
😅😅
Canını iste bunu isteme çünkü küfür gibi patrona 😂😂
İşi batsın umrumda mı 😅😅
Çalışana hep öyle 😂😂
Tatil dedim travma yaşattım 😄
Normal 🙈
😅😅😅😅😅
Paran varsa her ay tatildesin
İç sesim de aynısını söylüyor jdjdj
Bende yılda 2 kez 6 aylık tatil istiyorum
Zor ya
Geri kalan 2 kere 3 ay küser ama olmaz
Daha önce tatile gittimi sen
Harika fikir
normal
Olur tabikide
Cok uzucu agladm🥹💩
Öğretmen ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?