Eşim bayramda tatil yerine annesine gitmemizi istiyor. Ne yapmalı?

Merhaba, eşimle yeni evliyiz ve ilk bayram tatilimiz olacak ve aramızda uzun zamandır iyi değil. Bende ona tatile gidelim baş başa bi tatile ihtiyacımız var birbirimize iyi gelmemiz gerekiyor dedim. O da seneye gideriz bu sene annemlerin yanına gidelim orada gezelim dedi. Bende baş başa olmaya ihtiyacımız var bunu anlamıyorsun dedim. O da sen ailemi istemiyorsun dedi şaka gibi. Maddiyat pek iyi değil diyor. Gayette iyi sanki ben bilmiyorum. Gitmek istemiyorum ailesinin yanına madem öyle off ama işte bayram mecbur el öpülecek bıktım artık asla anlaşamıyoruz

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ben ailesiyle görüşmek istemiyor değilim ama yılda bir tatilimiz var eşimle baş başa olmak istiyorum kafa dinlemek istiyorum yıllık izin olayımız yok eşim işveren. Ailesine normal zamanlarda da haftasonu gidip kalıyoruz sürekli zaten onlar daha yeni benim evimden gittiler
Eşim bayramda tatil yerine annesine gitmemizi istiyor. Ne yapmalı?
Cevapla