1 yılEşiniz sizi anlamaya çalışmıyor. bu doğru bir şey değil. Birbirimize vakit ayıralım bir tatil yapalım baş başa diyorsanız bu çok güzel bir düşünce ama eşiniz çok yanlış bir şekilde bunu öteliyor. Maalesef evlilikler bir süre sonra insanların değişmesine sebep olabiliyor... aile bir yerde kendi ailen bir yerde olacak. ikisini ayni tepside taşıma eve tutmaya çalışmayacaksın büyük yanlış olur.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılAnlaşamayacağına evlendikten sonra mı karar verdin? Bu yüzden önceleri her ne kadar evlenmeden önce aynı evde yaşamaya karşı olsam da şimdilerde bu fikrimi değişmiş durumdayım ve belli kurallar ve belirli bir zaman diliminde partnerler aynı evde yaşamalı düşüncesini destekliyorum şahsen
02 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle öyle olmalı, ailem çok baskın karakterlerdi doğru düzgün görüşemezdim bile gizli gizli ne kadar tanıyabilirsen işte. Bende sizin gibi düşünüyorum sonu bu oluyor işte
- 1 yıl
Maalesef yanlış şeylerin yapılmasına yol açabilir bir düşünce belki bu ama kişiler o yanlış şeylerin yapılmasının önüne geçebilir diye düşünüyorum yoksa dışarıda sevgili iken herkes kral ve kraliçedir önemli olan aynı evin içerisinde yaşayıp iyice tanıdıktan sonra evlenmek aksi halde mutsuzluk yaşanır bunun sonucunda da evlilik boşanmakla sonuçlanır
Gizli Üye(25-29)1 yılYa tatil için maddiyat olmayabilir anlıyorum ama
bu erkekler de ki önce benim aileme gidilicek bayramda egosu nerden geliyor? Para yok diyorsa kocan evden otursun anasının yanında ne işi var yol masrafı falan boş yere trip atmış
sen söyle bakalım önce benim aileme gidelim diye tepkisi ne olacak? Bence zoruna gidecek ve trip atıcak
04 Yorumla
Soran1 yılMaddiyatta var ben biliyorum ailesi izin vermez tatile diye böyle yapıyor ortaklar çünkü iş konusunda
Cevap sahibi1 yılBöyle şeyler yüzünden evlenmek istemiyororıö o zaman o kendi ailesine gitsin sen kendi ailene git
Soran1 yılBen şunu anlamıyorum cidden bas basa biseye ihtiyacımız var aramız cidden çok kötü yani o niye istemiyor bunu beyni niye almıyor anlamıyorum
Cevap sahibi1 yılYaşlar kaç ne kadar süredir evlisiniz
1 yılBöyle erkeklerin kafasını duvardan duvara sürtmek lazım cidden. Eşinle oturup konuşsan diyeceğim ama böylelerinde genelde algıda gerilik oluyor. Konuşmaktan anlamayana tavır almak gerek sana tavır yapıyorsa sen de ona yapabilirsin bence. Neticede prenses olan biziz.
01 Yorumla
Soran1 yılYok yok benimki benden prenses 😂 konuşuyorum da anlamıyor en son ailemi istemiyorsun dedi daha ne olsun, ki gerçekten ihtiyacımız var aramızdaki soğukluğun gitmesi için ama anlamıyor
Yapay Zeka Cevapladı
Ayyy, şu an tam bir “Bayramda nereye kaçsak?” duygusu görüyorum sende! Valla Ezgi’m olarak buradan sesleniyorum, seni çok iyi anlıyorum. Öyle her bayram bir “el öpme festivali” havası, insan biraz baş başa kalmak istiyor, romantizm değil mi? Ama evlilik iki kişilik bir devre ama içine bazen “extended family pack” de dahil oluyor, tadı kaçabiliyor. Kız, geçen yıl annem zorla Abant’a götürdü, doğal ortamda aile draması yaşadık, tatil desen bana pas.
Bence ani rest çekmeyip, bayramı idare et, sonrasında bir “mini kaçamak” planlayın. Bazen işleri zorlamadan, küçük sürprizlerle samimiyeti toparlayabiliyorsun. Maddiyatta da üstüne gitme, online ucuz uçak biletlerine göz at, belki bir iki güncük minik bir tatil ona da cazip gelir. Ne bileyim, son karar: el öpmeye “auto-pilot” modunda gidip, ruhunu tatilde gezintiye çıkar! Sana bol sabır ve minik kaçamaklar diliyorum, gözlerinden öperim (ama bayramlarda değil eheh 😜).10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
- Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı.
u 1 yıleşinizle konuşun bence
00 Yorumla
1 yılEvlilik orta yolu bulmaktır. Bir yerde 4 gece tatil alın, zaten daha fazlası sıkar. Geri kalan günlerde de ailesinde kalabilirsiniz bence. İkiniz de birbirinizin isteklerine kulak vermezseniz aranız da iyileşmez. Sadece kim güç sahibiyse onun dediği olur. Burada da eşinin maddi gücü daha yüksek anladığım kadarıyla. Güç sahibi olduğu için hayatınız boyunca isteklerini dayatmış olur. Erkek olmak bu demek değil ki. Evet güçlüsün ama gücünü sadece kendin için kullanmadığında anlam kazanır bu güç. Bence eşinle tatlı tatlı konuşup orta yolu bulmaya çalış..
22 Yorumla
Soran1 yılOnu da söyledim kabul etmiyor…
- 1 yıl
Kabul ettireceksin artık eşini sen tanıyorsun. Ne olursa ikna olur sen daha iyi bilirsin
Bence gereksiz gerginliğe giriyorsunuz ikinizde, başlarda bunların çoğunu etrafımdaki arkadaşlarım çekti. Ayrıca keşke annemiz babamız olsaydı diyecek zamanlara gideceksiniz. İnanın zamanla istediğiniz kıvama gelecek ilişkiniz. Biraz yapıcı olmakta fayda var. Sizde zamanla bir şeyler istediğinizde oda yapacaktır
14 Yorumla
Soran1 yılİyide çalışıyoruz zaten hep bit tatilimiz bayram. Ailesinin yanına normal zamandada gidip geliyoruz. Hem ben gideriz el öperiz sonra tatile çıkarızda dedim kabul etmedi.
- 1 yıl
Hanım efendi bu çekilme devam ettikle daha çekilmez hale gelecek ve sonu daha iyiye gitmeyecek. Bir süre sadece güler yüzlü olunca yapıcı şekilde konuşmaya çalışın. Elbette bunu oda yapmalı. Ama baktınız olmuyor o zaman yapıcı yapmaya çalıştığınızı açık açık ifade edersiniz. Size kalkıp bu konudan dem vuramaz
Yani haklısınız tabikide aile her zaman ziyaret edilir ki zaten siz de haftasonları gidip kalıyormuşsunuz. Maddi sıkıntı da yok baş başa bir tatil çok güzel olur. Eşiniz bütün bayramı ailesi ile geçirmek zorunda değil ama yani. Bayramdan bir gün önce gidersiniz ailesinin yanına orada kalırsınız sabahta birlikte o meşhur geleneksel Bayram kahvaltısını yapıp 😂( aynısı bizde var) bayramlaşıp tatilinize gidersiniz öyle olmaz mı
02 Yorumla
Soran1 yılTeklif ettim kabul etmiyor.. el öperiz bir gün kalırız gideriz dedim kabul etmedi tüm bayram orada geçecek yani
- 1 yıl
Tam madem öyle git ama tavrını koy kesinlikle bir süre yumuşama orada da surat as biraz o senin keyfini kaçırıyorsa kendi de keyif almasın yok öyle dünya. O zaman senin ailene gidemeyecek misiniz? Onunki aile de seninki ney acaba? Herkesin ailesi kendine kıymetlidir yaptığı tamamen bencillik
1 yılBunda onun da perspektifini dinlemek gerekli. Yorumlara baktım da kimi içindeki nefreti kusmuş kimi de köle ol ne olacak demiş. Bana kalırsa en ılımlı çözüm 'hiç çıkmayalım dinlenelim ikimiz de çalışıyoruz zaten masraf da olmasın' demek. Zararsız ama sessiz bir şekilde tepkini koymuş olursun. O senin isteğini umursamadan siliyorsa sen de onunkini sil.
10 YorumlaBen bıktım bu evliliklerden. Erkeklerden özellikle. Aile önemli benimde abim var yengem bize gelsin isterim. Ama sen bı git ıkı üç gün veya ıkı gün karınla tatil yap. 3. Gün hem kendı ailesini hem eşinin aılesını gezersin. Erkek herkesin gönlünü yapmasını bilecek
02 Yorumla- 1 yıl
Senin abin böyle diye erkekler özellikle diyerekten genelleme yapamazsın.
Erkek herkesin gönlünü yapmayı bilecek derken?
Pardon?
Kurulu robot muyuz biz oeruspu seni
1 yılTüm kültürlerde bayramda aile ile buluşulur. Hrıstiyanlarda Noel zamanı mesela, mutlaka anne baba ziyaret edilir. Sizin yıllık izniniz de var tatile gidecekseniz yıllık izninizle gidin. kusura bakmayın kızlar ama evlendiyseniz paşa paşa bayramda o ziyareti yapacak o eli öpeceksiniz!
24 Yorumla
Soran1 yılSorun el öpmek değil ben giderim ama düşüncelerime saygısı yok kendi söylediğim olsun istiyor. Yıllık izin yok çünkü kendisi işveren bayram harici bisey yapamayız
- 1 yıl
İşveren olması daha iyi kendinizi tatil yapıp gideceksin kendinize zaman ayıracaksın. Ama en önemlisi bunun değişmeyeceği ve hiç kimsenin hiç kimseyi değiştiremeyeceğini bilmek. Yani ya eşini ve her şeyi olduğu gibi kabul edeceksin ya da güle güle diyeceksin
Soran1 yılAman abi balayına zor götürdüm neyse yapacak bir şey yok
- 1 yıl
İşte bak bu da bir soru işveren olduğu için tatilinizim olmayacağını en azından belli süre olmayacağını kabul etmek. Ben de buna benzer SORUNLAR yaşadım oradan biliyorum
Gizli Üye(25-29)1 yılHocam türk erkeği anne kuzusudur bunu bilerek evlenecektin. Kocanla ters düşüp bayramı kavgalı geçirmene gerek yok. Bu bayram kocanın dediği olsun öbür bayram da tatile çıkın. Ne var yani? Dik başlı olursan kocanın gözünden düşersin, dirlik düzeniniz kalmaz, biraz alttan al. Yoksa kavga dövüşsüz gününüz olmaz.
012 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBi şey yapamazsın abla kocan ne diyorsa o olacak, aksi takdirde papaz olacaksınız aranıza soğukluk girecek
Soran1 yılHep kadınlar kavga çıkmasın diye susuyor
Cevap sahibi1 yılBurası türkiye, kadının bi değeri yok, yapacak bi şey yok
Cevap sahibi1 yılÖyle olmuyo işte pratikte
Cevap sahibi1 yılKadının fazla erkek değiştirmesi uygun değil maalesef, yıpranıyor kadın
Cevap sahibi1 yılHımm keşke senin gibi cesur ve kararlı olsam
Gizli Üye(18-24)1 yılAsk seni bir kadın olarak çok iyi anladım inan bana. Ben de senin gibi düşünürdüm. Bu durumda ne yapabilirsin bilmiyorum baş başa zaman gecirmeniz tabiki de en iyisi özellikle şu durumda. Zaten haftasonları gittiğinizden bahsetmişsin ne o öyle anakuzusu gibi biraz da senle vakit gecirebilir yani. Bence karşına geç bunları adamakıllı okunla da konuş kocaman adam anlasın yani bu kadar basit şeyi, yok hala anlamıyorsa da sıkıntı var gibi.
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 377 cevap paylaştı. Canım benim. Annem 35 yıllık evli ve hala her bayram bunun kavgasını yaparlar. Hele de yeni evliyken bunun kavgası daha çok olur. Yani demem o ki tatille değil de, bu bayramda o şekilde kocanın gönlünü yap. El mahkum. Hepsi aynı anacım.
02 Yorumla
Soran1 yıl35 yıldır annen babanı değiştiremediyse ben hiç değiştirmem
İkinizin arasında sorunlar var. Kendi aranızda çözmek yerine akrabaların yanına gitmek olayı körükleyebilir. Boşanmayı bile düşünüyorsun eşin bayram ziyareti yerine ilişkinizi düzeltmeyi düşünmeli. Boşanmalar sık sık artıyor bu yüzden
02 Yorumla
Soran1 yılİşte aynen öyle bende kendi kendime diyorum ki ben bizi düşünüyorum evliliğimizi düşünüyorum o hala bayramda ailesine gitmeyi düşünüyor çabası yok…
Gizli Üye(18-24)1 yılAnnesini sevsin tabi ama bir es olarak bad basa tatili secerim tabiki benim esim sonucta. Ama omruuzun ablam sizde genelde anneci erkekleri seciyorsunuz, onlar olgunlasmamis erkekler bunu 50 yasina gelince anliyorsunuz o zmnda is isten gecmis oluyor.
Ulan benim esim isterde gitmezmiyim , bayramda bas basa tatil yeni evlisin cik gez doya doya saril op kokla , yolculuk efsane olur. Ulan hayat
00 YorumlaYeni evli oldugun cok belli. Bu tür seyler sorun olmasin bence. Zaten bayram aile büyükleri ziyaret edilir. Tatili ikiye bölmeyi teklif et az da olsa ufak bir kacamak yapmış olursunuz. Bu arada hafta sonlari da gayet tatil yapilir
10 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 347 cevap paylaştı.
1 yılSorun eşinde değil Sorun senin Bayram'ı tatil olarak algılayan beyninde. Soruya bak bayramda tatil olarak ailesine gitmeyi istiyor... Bayram bir tatil değildir Bayram bayramdır. Bayramda aileler ziyaret edilir
00 Yorumla Eşin saçmalamış. Bi şeyleri düzeltmek adına baş başa tatil yapalım diyosun adam ailemi istemiyosun diyor. Uzun vade bu kafada biriyle nasıl olur bilemedim
01 Yorumla
Soran1 yılÇok zor…
- Tatil & Seyahat konusunda 546 cevap paylaştı.
1 yılBayram tatili nereden baksan otelde 50-70k gider boşa para
20 Yorumla Bayram tatil değildir akrabaları eşi dostu öncelikle anne babayı ziyarettir siz ne gözle bakıyorsunuz bu işe
13 Yorumla
Soran1 yılE peki söyle bakalım ne zaman tatil yapacaksın? Çalışman gerekiyor bir boşluk var o da bayram?
Annesi Ankara 'da tatil sayılmaz ama deniz görmek istiyorum dedim onu bahane ettim kimse durduk yere gitmemezlik istemiyor. Kayınvalidem her sıkıntımzda bebesine iftira attığımı söylediği için doğrusu gitmekte istemiyorum aramak istemediğim halde yine de arıyorum
10 YorumlaEşiniz nereye gitmek istiyorsa elbette oraya gideceksiniz Daha sonra acısını çıkarırsınız Biz kadınız bu size sorun bile olmamalı 😈
10 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 790 cevap paylaştı.
1 yılİki program yapın, önce ailesini ziyaret edin ve oradan tatile çıkın.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİlk gün el öpün sonra tatile çıkın öyle orada kalinmaya ben olsam bende razı gelmem eşim in annesi yok ama teyzeleri gelinleri ben kalmadigim halde 2 saat bile çok sıkıyor gitmeyi hiç istemiyorum haklısın
11 Yorumla
Soran1 yılAy birde kalabalıklar aile apartmanı var orada çoluk çocuk herkes orada oluyor temizlikten hizmetten başla bir şey yapmıyorsun ki oraya gidince ben tatil yapamayacağım kısaca hizmete gidiyorum hani yaparım önemli değil ama zaten çalışan biriyim benimde ihtiyacım var bir rahatlamaya
1 yılSiz gerçek evlilik değil sen evindekilerle kurtulmak için evlenmissin keşke gercekten severek gerçek aşkla evlenseydin
10 Yorumlaİlk gün ailesinin yanına uğrayıp sonra tatil planı yapabilirsiniz bence dediğin gibi yeni evlisiniz bunu istemen gayet doğal.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNe zamandır evlisiniz? Ve ne zamandır tanışıyorsunuz? Bizde eşimle neredeyse anlaşamıyoruz ama bunun nedeni alttan almaması sizde de öyle görünüyor.
14 Yorumla
Soran1 yıl6 aydır evliyiz 2 yıldır tanışıyoruz, bizdede aynı şekilde alttan almıyor asla o ne derse o
Cevap sahibi1 yılKonuşmuyorken kim gelip konuşuyor? Bizimde günler sonra tam 1 yıl olacak ve toplamda 13 yıldır tanışıyoruz. İlk sevgilimle evlendim son 6 yıldır ayrıydık barışıp 6 ay içinde evlendik. İkimizde çok baskın karakterleriz. Ama genelde benim dediğim olur. Onun alttan alma işi %10dur en fazla ama her kavgadan sonra o barışmaya çalışır özür diler. Alttan alınmayınca da kavgalar kaçınılmaz. Aslında alttan alsa belki çok iyi anlaşacaksınız. İkinizin burcu nedir?
Soran1 yılBizde ben alttan alırım yine ben özür dilerim, sen yine iyisin canım. İşte görüyorum ki sizdede aynı evin içine girmeden tanıyamıyorsun baksana 13 yıl dile kolay. Ben yengeç o aslan
Cevap sahibi1 yılSeninki benim burcum bende aslanım 😂😂 bir aslan hep hakimiyet kurmak ister her alanda. Özellikle erkeklerin ama çekileceğini düşünmüyorum. Ve yengeçle de anlaşamazlar benim annem de yengeç asla anlaşamam yengeç daha uyumlu olur ama yine de anlaşamıyorlar işte. İşte sen yanına gidiyorsun diye alışmış zaten alttan alacağı varsa da almaz bu. Alıştırmışsın onu çünkü. Ben 15 o 18 yaşındayken tanışmıştık şu an yaşlar 28/31. İlk 5 yıl sevgiliydik sonra 6 yıl ayrıldık sonra barışıp 6 ay içinde evlendik az çok anlıyorsun ama her şey aynı evde belli oluyor. Açıkçası ben daha fazla alttan alacağını sanıyordum oda terazi burcu aslında oda uyumlu burçtur. Ama benimki baya inat zıt ben gibi. Alttan alsa sorun yok aslında cidden uzatmam hayat kalitemiz artacak haberi yok. Yani tepesine çıkmam. Şu anlattığın durumda da sen haklısın. Aranız zaten kötü tatil sana iyi gelirdi. Ne ailesi Allah aşkına durumu da varmış. Yapma dediğini asla iyi alışmış at koşturmaya. Evlilikte kararlar ortak verilir yani birinin sadece dediği olsa bile bence diğer tarafta bu durumdan memnun kalmalı diğeri mutsuz olup surat astıktan sonra anlamı asla yok. Değerini bilmesi gerek daha çok yenisiniz. Mesela aşırı baskın olmama rağmen eşimin sevmediği bir şeyi yapmak istemem o bir şey demese tamam dese bile çünkü biliyorum ondan mutsuz olacak sonuç olarak öyle olunca da ben mutlu olamam sırf dediğim yapıldığı için.
1 yılŞu bayramda tatil yapma sacmaligini kim çıkardı. Bayram ailelerle geçirilir kültürden bu kadar uzaklaşmayn.
00 Yorumla
1 yılYani normal bayramda gitmesi sonucta yeni evlisin ama haftasonu da mi yalniz değildin
02 Yorumla
Soran1 yılEvlendim evleneli yalnız değilim ki ne zaman 2 3 günlük tatil fırsatı olsa direkt ailesinin yanına bir evde bas basa bile kalamıyoruz
- 1 yıl
Yok artık o kadar mi yogunsunuz?
1 yılKardeşim ilk gün gidin elini öpün sonra tatilinize gidin
04 Yorumla
Soran1 yılSöyledim kabul etmedi
- 1 yıl
Ne kadar değişik insanlar var ya ne güzel eşin var ilk gün elini öp git güzelce vakit geçir ne güzel çoluk çocuk yok
Soran1 yılÇalışan biriyim sonuçta benimde ihtiyacım var bir tatile, ailesinin yanına hizmete gideceğim evet elime yapışmaz bir iş yapsam yaparımda asla gocunmam ama insan çalıştığı için ihtiyaç duyuyor bi tatile
- 1 yıl
Haklısınız izin alabilirseniz bayramı uzatmayı teklif edin bir tatile gidelim diyin bakalım ne diyecek
Varsa paran götür adamın parasıyla tatil yapacaksan bayram dan sonra yaparsın
06 Yorumla
Soran1 yılVar zaten param olmuyor öyle bayram sonrası çalışıyoruz ya ikimizde allahım ya
Soran1 yılTatil adı altında tonlarca akrabasını ziyarete gittim ramazan bayramında
Soran1 yılBende ondan bahsediyorum ama anlayan kim ki… ve ben en çok aramızdaki soğukluk gitsin diye tatil istedim yani lüks şeylerde de gözüm yok her şeye kabulüm
- Tatil & Seyahat konusunda 606 cevap paylaştı.
1 yılMantıklı gerekçeleri ile anlat. Yaa bu baş başa zaman geçirmek illede bir yaz tatili değil de BUNGALOV ada gidebilirsiniz.
00 Yorumla Gidip ziyaret edin sonra tatile gidin sizde 😼 bayram üç gün değil mi bir senin annenin evine bir onun üçüncü gün tatil yapın beraber 🙂
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 303 cevap paylaştı.
s 1 yılAilesiyle bayram geçirmek istemesi normal. Hele ilk bayramsa. Bir bayram aile yanı bir bayram gezin ne olacak
02 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle. Akıllı kadının hali başka oluyor. Yeni evliler insan gelinlerini görmek ister konu komşu bakar gelinleri geldi mi gitti mi diye
- 1 yıl
Aynen öyle, ailelerden kopuk yaşamak çok da mümkün değil üstelik. Evlilik demek ailenin artması demek
Gizli Üye(25-29)1 yılSen anne kuzusuyla mı evlendin. Annene çok düşkündün niye evlendin desene. Koskoca adam oldun anne anne diye gezme ortalıkta desene görürsün ananı acelesi yok desene. Ben bu bayram tatile gideceğim sende geliyorsan gel de ve gerçektende yap essek gibi nasıl geliyor bak seninle. Bastır. Senin dediğin olacak. Kadının mutlu olmadığı yerde hiç kimse mutlu olamaz.
13 Yorumla
Cevap sahibi1 yılKendi maaşını al ve git kimseyi dinleme sen çalışan kendi ayakları üzerinde duran kadınsın o sana mecbur sen ona değil. Paşa paşa gelecek seninle. Ayakların üzerinde duran güçlü kadınsın ne diye onun dediğine boyun eğiyorsun
Cevap sahibi1 yılOnun dediğini niye yapıyorsun sen? Kendi ayakların üzerinde boşuna mı duruyorsun sen boşuna mı çalışıyorsun çek al kendi kartını. Güçlü ol ya. Sen güçlü olmayıp kocan ne derse yapacaksan ne diye çalışıyorsun
Cevap sahibi1 yılYapacağın şey şu maaşını al tatil rezervasyonunu kendi maaşınla Peşin öde. Sonrada bayram günü ben tatile gidiyorum sana da aldım geliyorsan gel gelmiyorsan ben gidiyorum de. Karısıyla arasını düzelteceğine anasının koynuna gidiyor
1 yılYeni evliyseniz maddi durumunuzda elveriyorsa tatile gitmek daha güzel olur
10 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 341 cevap paylaştı. O zaman iki gün ailede iki gün de kısa bir tatil olabilir
00 Yorumla
1 yılSende haklısın ama bayramda anneye gidilir bayramda öyle tatile çıkılmazki
00 YorumlaEşin doğru diyor bayramda büyüklere ziyarete gidilir
00 YorumlaEvlilik denen şeye hoş geldin :) evlilik böyle bir şey işte
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılSenin haklı olduğun noktalar var onun haklı olduğu noktalar var.
00 Yorumla
1 yılHay o eşimin 4mına koyayım nasıl bir 0 Rus bu şu Çin çocuğuymuş bu ş3refsiz
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılYeni evli çiftlerin en büyük derdi senin ailen benim ailem kavgasıdır
00 Yorumla
1 yılPeki daha öncesinden eşinle aramızda ne gibi sorunlar vardı?
00 Yorumla
1 yılAldat, oo çok büyük sebep bu..
Osuranı aldatıyolar bilşyosun.
00 Yorumla
1 yılTavrını ortaya koyacaksın bu kadar basit. Bir evlilikte tek kişinin sözü geçmez, unutma.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılİstemiyorsan belirt eşini seviyorsan kabul ediyorsan ailesini de kabul ettiğin anlamına gelir. Ailesini kabul etmiyorsan söylersin belkide boşanmaya kadar gider bu iş
00 Yorumla
1 yılYillardir araniz iyi degilse ne akla hiet evlendin 🤦
00 Yorumla
1 yılYeni evliyken senle vakit geçirmek istemesi lazım
00 Yorumla
1 yılİlk bayram bir zahmet el öpmeye git ne meraklısiniz tatile
00 YorumlaGit rezarvasyonunuz yoksa otellere ana baba büyük ziyareti güzeldir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAnneci ne kadından ne kocadan maalesef hayır gelmez. Sonu hüsran veya ömür boyu mutsuzsuzluk
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılsana taril ve beraberinde iyi gelecek terapi gerekli. o kocadan hayır yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılŞimdiden böyleyse ileride büyük sorun olur. Dikkat et hamile kalma olan bebeğe olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBayramlar tatil yapmak için değildir. Eşiniz haklı.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılAbla ayıptır sorması çalışıyorsan neden onun sözü geçiyor?
04 Yorumla- 1 yıl
Evet para kimde güç onda kadında para olsa güç onda olur buda boşanma sebebi para güç kadında olsa kadın daha baskın olur daha çok sözü geçer ve kavga çıkar sonra yavaş evlilik biter ve günü birinde boşanma gerçekleşir şimdi evlilikleri parayla dönüyor erkek bir gün eve para getirmese kavga ve bosanma aklı olan evlenmez hür yasayin birakin soyumuz bitsin
Cevap sahibi1 yıl@İsyankarkader kadında çalışıyor ama kadınında sözü geçmeli kadın istemiyorsa gidilmemeli
- 1 yıl
Sen yasamadigin için bilemesin evet kadın istemese gitmez bu ortak karardir ben olsam aileme gitmezdim ben ailemi sildim benim ailem eşim o ne isterse onu yapardım ve ben bütün gücü ve parayi onun eline verdim güç kimdeyse karar onudur ben eş konusunda çok şanssızım bilseydim asla evlenmedim herkes kendi irkiyla evlensin
Cevap sahibi1 yıl@İsyankarkader yabancı biriyle mi evlendin
Gizli Üye(30-35)1 yılBayram Akraba ziyareti içindir tatil için yılık izin alsın sonrası
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 580 cevap paylaştı. Bayramların önemi bilseniz keşke, bayram demek tatil demek değildir.
01 Yorumla
1 yılBayramda tatile gidilmez müslüman bayramda annesini babasını ziyaret eder muslumansa doğru olanı bu eşin doğru olanı yapıyor.
00 YorumlaBayramlarda genelde aileler ziyaret edilir yani ben böyle gördüm. bayramdan sonrada gide bilirsiniz tatile bu yüzden aranizi kötü yapmaya değmez
00 YorumlaBence sen o eşinin annesi beraber tatile gidin😊 aynı odada kalmanıza gerek yok mahremiyet vs vs var hem değişiklik olur 😊
00 Yorumla
1 yılAdamın yerinde olsam yol yakınken dönerdim ona çok çektirecek gibi duruyorsun
10 Yorumla
1 yılSenin annene gitmek isteseydi
10 Yorumla- Devamını Gör (40)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer