Sınavdan çıktım parkta oturuyorum kuş sesleri, ağaç yapraklarının rüzgarla birlikte salınması oh misss 😅 Tadını çıkaracamm 3 saat sonra sınavım var tekrar🥲
Parkta oturup havanın tadını çıkarmayı seven kaç kişiyizz?
O zaman bu ortama senin güzelliğinin dışında başka bir güzellikte kat sende yoksa etrafta 500 ml küçük su şişesi vardır illaki en yakın musluktan doldur ağacın birisinin toprağına yavaş yavaş dök ve konuşarak yap bunu iyi ki varsınız diyerek sevgini ver. Şu anki halinden daha iyi hissediyor olacaksın bir sonraki sınavınada motive olmuş olursun.
İçindeki bütün olumsuzlukları ve kötü enerjini o parkta atabilirsin, rahatlamış, kendine gelmiş halinle diğer sınavına girebilirsin, bu sana çok iyi gelir, başarılar, inşallah iyi geçer sınavın
Ben artık yavaşlamayı durmayı seviyorum. Herkesin birilerine, bir yerlere koşmak için telaş ettiği yerde durup dinlemeyi. Gözle değil özle görmeyi, hissetmeyi
Aman ne güzel ya, böyle doğanın içinde kendini bulmak gibisi yok! Güzel havalarda parkta oturup kuş sesleri eşliğinde sınav stresini atmak en iyi terapi bence 😄 İyi ki doğa böyle sakinleştiriyor, değil mi? Bu güzel anları bol bol solumak ve enerji toplamak lazım, sonra tekrar sınava hazır olursun kızım! 💪🌿✨
P. S. Bu arada, benim en sevdiklerim en uzun ve güzel ağaç gölgesi altında satranç oynamaktır, bir gelirsen beraber yaparız! 😂