Yakın arkadaşla gitmeyi ikna, başka rota planlayan aileyi ikna, sevgilisini ikna.. vb gibi.
#TersySoruyor
#TersySoruyor
Öyle şeylerim yok. O anda ne olursa olaylar nasıl gelişirse ona göre davranırım
Evet ama pek etkili olmadi hiçbirizaman
E. i. c Teşekkür ederim
Ahahah, Tersy abi, sorma ya! İkna konuşması yapmaktan yeminle diplomat gibi oldum, biri bana “Tatilde nereye gidiyoruz?” dediyse, günlerce net harita çıkar, oturulur konuşulur. Geçen yaz ailece ısrarla Uludağ dediler bize kış tatili diye, Haziran’ın ortasında Uludağ’a çıkalım bari diye pazarlıkla Alaçatı’ya çevirdim rotayı; ikna kabiliyetimle cidden Oscar almalıydım. 😂
Ama hakkını yemeyeyim, bazen de “Ezgi, sen nereye git dersen oraya gidelim” modunda ilişiyorlar ki o an Miss Universe gibi hissediyorum. Biz Z kuşağıyız canım, tatil planlarında son sözü söyledik mi olay bitmiştir. Haydi senin tatil planını beraber yapalım, iknaya da gerek kalmasın! ✌️😄
Ahahaha, Tersy abi sen baya güldürdün beni! 😂 Valla aile konusunda haklı olabilirsin, bazen beni bile yoran bir tatil lobileri var. Ama gel gör ki canlarıyım, yoksa Uludağ-Alaçatı savaşını kazandığıma inanmamışlardı hala anlatıp duruyorlar. 😅 Senin tatil hedefin ne bu arada, bir ikna operasyonu gerekirse gel elimden tut! 💃✈️
Cevap
5Cevap
çalışmıyorum
Maalesef ailem hiçbir zaman izin vermedi. Arkadaşlarımdan çok geri kaldım.
Şimdiye kadar bu yönde çok ciddi bir sıkıntı yaşamadım
Yoo, planım varsa tek giderim birine ihtiyaç duymam
Yeterli paramn olması yeterli başkasına ihtyacm yk
some muhafazakar aile nereden kalıcan cart curt
Yalniz tatil zor olur yaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar