Tatil & Seyahat Tanimadiginiz biriyle tatil yaparmisiniz? Nai_robi Takip Et Xper 6 Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Misal burada yazıştığın biriyle tatile çıkarmisin? Ben çıkmam Tanimadiginiz biriyle tatil yaparmisiniz? Cevapla Tatil Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı. yapardım evet 0 0 Yorumla
Cobol Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 81% +1 yıl Tabiki hayır insan tanımadığı biriyle gitmez bi yere 1 0 Yorumla
hikmet0858 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 72% +1 yıl Ben çıkarım başıma ne gibi kötü bir şey gelebilir ki 0 39 Yorumla Nai_robi +1 yıl Yani genelde öldüren taraf siz oldugunuz icin korkmanizada gerek yok 😅 Yorumla hikmet0858 +1 yıl Bu genellemeni cahilliğine vererek susuyorum. Yorumla Nai_robi +1 yıl Cahillik degil gercekler Yorumla hikmet0858 +1 yıl Öldüren sadece erkekler öldürmüyor, kadınlar da o kadar acımasız olabiliyor. Dediğim gibi bu konuşman cahillik. Yorumla Nai_robi +1 yıl Ben bir kadinin bir erkegi öldürdügünü duymadim ama her gün en az iki Kadin erkek tarafindan öldürülüyor Türkiye’de Yorumla hikmet0858 +1 yıl Seninle bu konuda tartışamam. Belli ki bu konuda psikolojik sorunların var ve ne desem anlamazsın. Yorumla Nai_robi +1 yıl Ahaha herseyi hemende psikolojik sorunlara bagiliyorsunuz ya pess 😂😂Ayrıca tartismiyoruz… sadece fikir belirtiyoruz… Cevabim sana uyar uymaz o ayri… Yorumla hikmet0858 +1 yıl Fikir belirtmiyorsun, erkekleri potansiyel katil yerine koyuyorsun. Yorumla Nai_robi +1 yıl Bi cogu öyle… erkekler derken türkiyedeki erkeklerin… tuhafsınız… Yorumla hikmet0858 +1 yıl Profildeki yaş doğrumu? Yorumla Nai_robi +1 yıl Evet Yorumla hikmet0858 +1 yıl 38 yaşına gelmişsin ve hala sağlıklı düşünemiyorsan diyecek sözüm yok. Yorumla Nai_robi +1 yıl Kime göre? Sana göre öyle olabilir Ama tanimadigim biriyle tatile cikmamak gayet saglikli bi düşünceye sahib oldugumu gösteriyor Yorumla hikmet0858 +1 yıl Erkekleri potansiyel katil yerine koymandan bahsettim ama neyse. Yorumla Nai_robi +1 yıl Türkiyedekiler evet öyle Yorumla hikmet0858 +1 yıl Biz seninle anlaşayamayaz frekanslar tutmadı ses hışırtılı geliyor. Yorumla Nai_robi +1 yıl Cokta tinn Yorumla hikmet0858 +1 yıl Valla bende aynısını diyorum Yorumla Nai_robi +1 yıl O zmn gidebilirsin Yorumla hikmet0858 +1 yıl By by Yorumla Nai_robi +1 yıl By degil bye denir Yorumla hikmet0858 +1 yıl Sen herşeye böyle takıntılımısın? Yorumla Nai_robi +1 yıl Bilmemek ayip degil ögrenmemek ayip Sadece yanlisini düzelttim Yorumla hikmet0858 +1 yıl Tamam sen en iyisini biliyorsun. Yorumla Nai_robi +1 yıl Biliyorum 😌 Yorumla hikmet0858 +1 yıl Senin burcun ne Yorumla Nai_robi +1 yıl Sana ne Yorumla hikmet0858 +1 yıl Neyse daha yazma artık o zaman. Yorumla Nai_robi +1 yıl Soru benim istedigim kadar yazarim Yorumla hikmet0858 +1 yıl Tamam bana yazma Yorumla Nai_robi +1 yıl Cevap vermezsen yazmam Yorumla hikmet0858 +1 yıl Çattık gece gece Yorumla Nai_robi +1 yıl Jaja Yorumla hikmet0858 +1 yıl Jaja değil haha olacaktı 😏😏 Yorumla Nai_robi +1 yıl Hayir jaja derler… sen anlamazsin neyse bu kadar yeterli Hadi bye bye Yorumla hikmet0858 +1 yıl Jajayı genelde fransızlar kullanır ve burası Türkiye. Hadi bay bay Yorumla Nai_robi +1 yıl Iste bide bana cahil diyon… Fransizlar degil almanlar kullanir Hadi Tschüss Yorumla hikmet0858 +1 yıl Kızım sen adamı kanser edersin. Yorumla Nai_robi +1 yıl tamam Yorumla
mavıruya3838 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 84% +1 yıl Tanımadığım biriyle neler yaptım bir bilsen djsjkakak sadece hazır mısın böyle şeylwre kdjao 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl sanmiyorum. beraber yatacagim birini kast ediyosun sanirim. yok yapamam 0 0 Yorumla
bigboyy188110 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yapmam ama burdan tanimisangiderim 1 0 Yorumla
SİTENİNDİNAZORU Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Tanıştıktan güven sağlandıktan sonra tabiki de 0 8 Yorumla Nai_robi +1 yıl Nasil olusuyor o güven? Yorumla SİTENİNDİNAZORU +1 yıl Zamanla konuşarak muhabbet ederek sonrasında fotolar sonrasında telde konulma vs... Yorumla Nai_robi +1 yıl Yok bence yeterli degil Yorumla SİTENİNDİNAZORU +1 yıl Daha ne olacak? Yeter artık şu takıldığınız kekolar yüzünden her erkeğe potansiyel psikopat katil muamelesi yaptığınız yaa Yorumla Nai_robi +1 yıl Bu kekolarla alakali bi durum degil türk erkeginin kültürsüz olmasiyla alakali Yorumla SİTENİNDİNAZORU +1 yıl Yahu yavrum zaten muhabbette kimin ne mal olduğu ortaya çıkar. Nereye kadar gizleyecek kendisini... Hadi onu da geçtim şu sitede verdiği cevapları yaptığı yorumları biraz stalkla ne mal olduğu illaki ortaya çıkar. Yorumla Nai_robi +1 yıl Yaww hee hee tamam Yorumla SİTENİNDİNAZORU +1 yıl Tam bir keçisin sen. Dediğim dediklerden... Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl karsı odeyecekse cikarim😀tanismak lszim tabi 3 4 Yorumla Nai_robi +1 yıl Belesci 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl hayatim bu isler boyle biz de bir seyler veriyorz karsiliginda😀 Yorumla Nai_robi +1 yıl Ahaha tamam 🤣🥲 Yorumla s400hastasi +1 yıl Ne veriyorsun mesela Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 316 cevap paylaştı. Hayır Baya Bir güven lazım 0 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,3b cevap paylaştı. Tanımadığım biriyle hayır. 0 0 Yorumla
Gezdolas01 Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 369 cevap paylaştı. Guven uyuma bakar bu iş 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ne kadar samimi olduğuma bağlı. 0 0 Yorumla
06Objektifiyiniyet06 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl aferin sana :D 1 1 Yorumla Nai_robi +1 yıl Danke 🙃 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yaptım merak ettiysen anlatırım 0 2 Yorumla Nai_robi +1 yıl No Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
yapardım evet
Tabiki hayır insan tanımadığı biriyle gitmez bi yere
Ben çıkarım başıma ne gibi kötü bir şey gelebilir ki
Yani genelde öldüren taraf siz oldugunuz icin korkmanizada gerek yok 😅
Bu genellemeni cahilliğine vererek susuyorum.
Cahillik degil gercekler
Öldüren sadece erkekler öldürmüyor, kadınlar da o kadar acımasız olabiliyor. Dediğim gibi bu konuşman cahillik.
Ben bir kadinin bir erkegi öldürdügünü duymadim ama her gün en az iki Kadin erkek tarafindan öldürülüyor Türkiye’de
Seninle bu konuda tartışamam. Belli ki bu konuda psikolojik sorunların var ve ne desem anlamazsın.
Ahaha herseyi hemende psikolojik sorunlara bagiliyorsunuz ya pess 😂😂
Ayrıca tartismiyoruz… sadece fikir belirtiyoruz…
Cevabim sana uyar uymaz o ayri…
Fikir belirtmiyorsun, erkekleri potansiyel katil yerine koyuyorsun.
Bi cogu öyle… erkekler derken türkiyedeki erkeklerin… tuhafsınız…
Profildeki yaş doğrumu?
Evet
38 yaşına gelmişsin ve hala sağlıklı düşünemiyorsan diyecek sözüm yok.
Kime göre? Sana göre öyle olabilir
Ama tanimadigim biriyle tatile cikmamak gayet saglikli bi düşünceye sahib oldugumu gösteriyor
Erkekleri potansiyel katil yerine koymandan bahsettim ama neyse.
Türkiyedekiler evet öyle
Biz seninle anlaşayamayaz frekanslar tutmadı ses hışırtılı geliyor.
Cokta tinn
Valla bende aynısını diyorum
O zmn gidebilirsin
By by
By degil bye denir
Sen herşeye böyle takıntılımısın?
Bilmemek ayip degil ögrenmemek ayip
Sadece yanlisini düzelttim
Tamam sen en iyisini biliyorsun.
Biliyorum 😌
Senin burcun ne
Sana ne
Neyse daha yazma artık o zaman.
Soru benim istedigim kadar yazarim
Tamam bana yazma
Cevap vermezsen yazmam
Çattık gece gece
Jaja
Jaja değil haha olacaktı 😏😏
Hayir jaja derler… sen anlamazsin neyse bu kadar yeterli
Hadi bye bye
Jajayı genelde fransızlar kullanır ve burası Türkiye. Hadi bay bay
Iste bide bana cahil diyon…
Fransizlar degil almanlar kullanir
Hadi Tschüss
Kızım sen adamı kanser edersin.
tamam
Tanımadığım biriyle neler yaptım bir bilsen djsjkakak sadece hazır mısın böyle şeylwre kdjao
sanmiyorum. beraber yatacagim birini kast ediyosun sanirim. yok yapamam
Geçmişim varsa çıkarım tabiki
Yapmam ama burdan tanimisangiderim
Tanıştıktan güven sağlandıktan sonra tabiki de
Nasil olusuyor o güven?
Zamanla konuşarak muhabbet ederek sonrasında fotolar sonrasında telde konulma vs...
Yok bence yeterli degil
Daha ne olacak? Yeter artık şu takıldığınız kekolar yüzünden her erkeğe potansiyel psikopat katil muamelesi yaptığınız yaa
Bu kekolarla alakali bi durum degil türk erkeginin kültürsüz olmasiyla alakali
Yahu yavrum zaten muhabbette kimin ne mal olduğu ortaya çıkar. Nereye kadar gizleyecek kendisini... Hadi onu da geçtim şu sitede verdiği cevapları yaptığı yorumları biraz stalkla ne mal olduğu illaki ortaya çıkar.
Yaww hee hee tamam
Tam bir keçisin sen. Dediğim dediklerden...
karsı odeyecekse cikarim😀tanismak lszim tabi
Belesci 😅
hayatim bu isler boyle biz de bir seyler veriyorz karsiliginda😀
Ahaha tamam 🤣🥲
Ne veriyorsun mesela
Hayır
Baya Bir güven lazım
Tanımadığım biriyle hayır.
Guven uyuma bakar bu iş
Elbette çıkmam tanımak lazım
zorr çok zor :D
Yaptım gayet de guz ldi
Ne kadar samimi olduğuma bağlı.
Bir kere olmuştu
Çıkmam ben
Hayır
aferin sana :D
Danke 🙃
Anlaştı isem cikarim
Ben seni cikartirim
anlaşabileceğim bir kız olursa çıkarım :)
Evet olabilir aklı başında bakımlı biriyse
Tatile bağlı
Yaptım merak ettiysen anlatırım
No
Tamam
Hayır elbette.
Çıktık eğlendik