AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Demekki senle Farklı bir amacı vardı yol verme vakti gelmiş
Sanki yollardır tanısıyor gibiyiz cümlesinden sonra okumadım bile çünkü bu durum amiglada ateşlenmesi yani saba travma yaşayan birini tanımak , bu kişi senin için doğru birisi değil kendine gel istersen bu durumu bir araştır seni yıpratacak bir ilişki icindesin
2 ay da sevgilimle tatile gitmek nedir küserse küssün işine gelmemiş
Bence alttan qlmqlı her dedıgı olcak duye bşr şey yok
Seks yapmadıysanız sakın gitme şerefşs seks için çağırıyodur
Sen de şey de yüzük takalım takmazsak küserim de küs
am|< malııı 35 yaşında mahluk o anlarsın, böyle böyle eğitilecekler
Ona dedim malı diye çünkü muhtemelen ortalık malı
2 ayda ne tatili gözünü Sevim vur geç istiyor
Yok yaza gidelim diyor
Şimdi değil
Aklını başına al
Gittiğinde ailenden nasıl izin aldın ya
Kız arkadaşımla dedim
Saygı duyması gerekirdi
Ben de öyle düşünüyorum şu an bana hep yazan adam yazmadı bile
Bence üsteleme sende
Ben mi yazayım ondan mı bekleyeyim
Ne yaz ne bekle bence
Ne yapayım yani kuzum 😂
Bırak oluruna sakın zorlama
Aynen olursa olur olmazsa umurum olmaz yazmıyorum da ona
Eğer sana değer veriyorsa çözecektir.
Yine soğuk yaparsa ne olacak bu kadar hayal kuran adam
Demekki tek cabası Baska hayallerdi oda olmadı olacak 🤷♀️
Tartışma olursa bunu diyeceğim o da aşk risk almak diyor
Her zarar bir ziyandır de aşkı israf etme benide zarar uğratma dersin😅
Hahahhaha güzel dedin valla
🙃🙃
2 aylik iliskide de tatile gidilmez
Yok yaza diyor
Seni elde etmeye çalışıyor gibi , hızlı davranma. Pişman olursun sonra
Biraz anlayışlı olması gerekiyor
Tatil planına mı gidemiceksin?
2 ayda hızlı gitmişsin, tatile gitmemen saçma
Haksız ayrıl gitsin o seni kullanmak istiyo
Git
Bişey
Olmaz
Haksiz neyin tribini yapıyor
getse daha iyi olur amma
Evli değilsen fazla siqine takma
Boş ver onu karakter yok sevmiyor seni
Böyle bir tavır alması hoş değil.
Niyeti cinsellik adamın sadece
Yok bana değer veriyor Allah var cinsellik yaşamadık bile zaten ama sadece seviştik
2 ay da sevişmek normal mi sence çok kaf dağında yaşıyorsun
Canım ben de istedim belki yanlış belki doğru ama uzun zamandır tanıyor gibiydim çünkü pişman değilim biterse de takılmam sevdim yaşadım derim
O zaman farklı sende istediysen sıcak bakmadığın halde zorladı zanettim
Hayır canım istedim sadede bu tavrı
Üzdü gidemiyorum diye aileme yalan diyemiyorum hemen anlaşılıyor
Ne kadar anlayışsız bir adam
Normalde böyle değildi aslında biliyor musun gitme gelme konu olunca bir anda böyle davranmaya başladı
Normalde böyle değil diyosun da 2 ayda zaten birini tanıyamazsın. Belki de normalde böyle biri
Doğru diyorsun bakayım yine bana soğuk mu gidecek soğuk giderse bizi bitirir zaten
Böyle şeylerden dolayı soğuk yapıyo trip atıyosa sen bu ilişkiyi düşün derim. İnsan sevdiği ciddi ilişki yaşamak istediği birinden sudan sebeplerle soğumaz.
Bu tarz şeylerden yakınlaşamayacagı için soğuyan adamın ilk derdi cinselliktir
Haklısın biraz pişmanlık duydum kendimi ona açtım ve seviştim diye ama bu da bi tanıma
O senin tercihin olan olmuş düşünmeye gerek yokç sen şu anki tavrına bak. Kalbini kenara koyup mantıkla olayları deperlendir. DüŞün ki bi arkadaşının başına gelmiş sana anlatıyo
Evlenmeden tatil mi olurmuş ya
Nişanlılık süresinde demi olmaz
Bence olmaz günü birlik tur olur ama evlenmeden öyle yatılı olmaz
Ayrı odaları tutulsa 2 yetişkin insan gidemez mi aklı başında
Aileden sıkıntı yoksa gider eger ikisi istiyorsa tabii
Ben istiyorum nişanlıyım mesela ailesi karşı bu duruma benimde ailem evlenmeden olmaz diyo ama karşıma alabildim o bunu yapmadı
İmam nikahı diyorlar
Şimdi şöyle eger sen istiyorsan nişanlın da istiyorsa olur. Bak senin ailen izin vermemiş ama sen ikna etmişsin erkegin aikesini dinlemesi baştan yanlış siz istedikten sonra niye karıştırtıyor ki
He sorun da burada zaten bende bugün soru sordum buraya hatta bununla alakalı toplum ne dicek merak ediyorum erkekler kadınlar olarak kimsenin kafasıyla hareket değil tabiki
Annesini dinliyor onun dediği gibi olsun istiyor sorun olmasın diye
Nişanlın dinlememeliydi ailesini sonuçta erkek o izin mi alıyor bide. Peki yaşlarınız kaç
Ben 27 o 33
Yaşı sana göre aşırı çok
6 yaş erkeğin büyük olması iyidir şükür anlaşıyoruz ama işte böyle oluyor
Haksız tabi ki bırak ne hali varsa görsün
Aklın varsa ayrıl ondan
Haklı tabii ki nasıl sevgilisin sen
kesinlikle haksız
Bir hafta yanında kaldın sadece seviştiniz öyle mi
Gerçekten sadece o oldu
Bakire misin?
Evet gerçekten yapsak yaptık derim gizliyim zaten
Anladım ama yani o nokta gelip nasıl durabildiniz ona şaşırdım anal vs de mi olmadı
O teklif etti aslında ama ben hayır dedim
Hımmm anladım oral vs
Aynen pişman değilim ama gidememe durumunu böyle karşılaması beni çok üzdü
Bir şey olmaz bence sana anlayış göstermesi lazım senin elinde olan bir şey olsa koşa koşa gitmek için can atıyırsun
Kesinlikle şu an napıyosun yazan adam yazmadı bile sence ben mi yazıp biraz nabız ölçeyim
Bu sefer de taviz vermiş olursun sanki d mden konuşsak bunları
Tamam
ee senin elinde olan bir durum degil ki
Evet ben de anlamadım o da haklı vakit
Geçirmek istiyor ama ben ne yapabilirim
Soğukta ne tatili
Bu ne hız
Haklı değil. Kendini kimseye kullandırma
Seni seven adam sana niye trip atsan canım mı?
G*ri zekalı mı?
Haklı
HaPlı
Ayrıl knk
gitme
Haksız bence
Bu kadar aceleye getirmemeli
Hayır haksız
Aşırı haklı
Evet
Değil
Türk kızları na güven olmaz
Güvenme bence
Kullanıt atar cukcuk
Hangi şehirlerdesiniz
boş ver gitsin
Haksız